Overdag wilde ik eigenlijk de badkamer en wc doen, maar... Nog steeds niks gedaan! Echt even een luierdagje! Vanavond moet ik wel werken trouwens.
positie kleding kopen, ik sluit al mijn broeken met een elastiek om mijn knoop... Ja en dat kan nu echt niet meer hoor! hihi Dus eindelijk heb ik er tijd voor vandaag...
Vanochtend ben ik koffie wezen drinken bij mijn moeder, daarna geslapen. Zo dochter uit bed halen, broodje geven en naar de vk. De rest van de middag/avond weet ik nog niet. In ieder geval iemand proberen te charteren voor eten want ik eet alleen (met dochter ja..)
Hier werken tot 16uur, dan naar huis (oftewel in trein en bus zitten), douchen en omkleden, naar mn schoonmoeder, daar eten en dan haar verjaardag vieren
naar de schoenmaker, kaartje schrijven en sturen, cadeautjes kopen, was opvouwen en wasje draaien, koken, eten en daarna naar: HEERENVEEN - AJAX
Huis schoonpoetsen, stofzuigen, plantje overzetten in ander potje, gebroken kettinkje van mijn mannetje naar de juwelier brengen, nieuwe piercing bestellen op Internet, eten koken, opdracht voor school afmaken, toets leren, slapen! (Gevulde dag dus, mag als de bliksem wel weer verder gaan, anders krijg ik nog niet eens alles klaar :S)