De wekelijkse boodschappen doen, want daar hadden we van het weekend geen tijd voor. De supermarkten zijn tussen 12:00 en 18:00 gelukkig open!
Vandaag jaarlijks e traditie zilvermarkt geweest. Geen sieraad maar wel nieuwe bakjes voor de poes en een shirt voor mezelf... Nu ff lekker chill met de kleine naar Pieter Post kijken, daarna eten, kleine man naar bed wij lekker op de bank met een boekje oid ( even niets UN huis doen). Vanmiddag als het weer het toelaat naar een bloemetjes markt. En anders binnen spelen met zoontje en vanavond naar de Mac!
Wij willen naar de open campina dagen. Vorig jaar zijn we daar ook geweest en dat was erg leuk. Maar dan moet het wel droog blijven!
Ik heb net lekker een beetje staan koken en ga zo heerlijk zitten knutselen (in mijn art journal werken).
mijn man is nu werken heeft late mijb gastopvang kindjes zijn hier tot 16uur. dus hier een normale doordeweekse dag. helaas!
Vanmorgen verjaardag gehad. Dochter ligt nu op bed, als ze een beetje op tijd weer wakker is gaan we misschien nog even net als 60.509 andere mensen naar de meubelboulevard hier. Of gewoon even een ijsje halen en naar de eendjes, lijkt me iets beter voor m'n humeur
Vanmorgen met de kleine gevoetbald binnen. Net boodschappen gedaan en nu even eten kleine op bed en opruimen..
Vriend is een paar uurtjes werken. Dochter ligt net op bed.... Huisje is aan kant. Dus ik denk lekker met een dvdtje op de bank
Deze voormiddag gaan zwemmen met mn zoontje. Deze middag boterhammetjes opgegeten bij oma en opa. Nu even rusten en zp'n terwijl kleine man slaapt. Deze namiddag wat in huis rommelen denk ik.
Huisje lekker poetsen. Mijn vriend gaat beneden aan de slag en ik ga boven aan de slag. Zo is alles weer lekker opgeruimd straks. Verder misschien even langs mijn ouders als het droog blijft.
Wij zijn thuis aan het klussen badkamer aan het verven en slaapkamer aan geert verven alle drie de kids slapen lekker