Vanmorgen zijn we naar Balleland geweest en daarna gegeten bij MCDonalds. Roos slaapt nu lekker en wij hangen ff lekker op de bank.
Bij de fiets Elfstedentocht gekeken. Even een borrelhapje gegeten, gezellig gezeten en nu weer thuis. Beetje niksen.
Wij zijn naar orchideeënhoeve geweest, bij de vlinders en vogels gekeken. Dat vonden meer mensen een goed idee, wat was het druk! We waren dus al weer eerder klaar dan geplant, op de terugweg nog even een bakkie gedaan met stukje taart
Nog steeds op het vakantie park. Vanmiddag wezen zwemmen en met de kinderen lekker gegeten. Nu in het huisje en vanavond bowlen met de hele familie.
Wij zijn heerlijk naar het bos geweest vandaag met de hondjes Nu heerlijk gegeten en vanavond komen mijn schoonouders op visite!
Ik heb bar weinig gedaan.. Ff bij opa&oma geluncht en daarna beetje in huis gehangen met een muziekje en een boek. Voor ons was het een hele normale dag!
Wij hebben de slaapkamer van onze dochter geschilderd in ons nieuwe huis! Over 5-6 weken moeten we om zijn.....
Wat een regen...hele dag zo treurig!!! Ik ben bezig geweest met mijn klassen, nakijken, voorbereiden. Dus geen opwindende acties hier! Gisteren nog even in de middag eruit geweest. langs de Amstel een wijntje gedronken met mn lieve ventje en hij heeft een lekker ijsje gegeten! Was super gezellig en best te doen buiten! Morgen weer aan het werk. Ik verlang naar zoooooomer!!!