Als het allemaal lukt ga ik met mn vriend erheen. We willen die voedingstas van woezel en pip kopen & mn vriend wou geloof ik die knuffels van woezel en pip... ook willen we nog die difrax flessen kopen (tenzij ik ze ergens goedkoper vind). Die voedingstas is tog hetzelfde als een luiertas?
Bedoel je de tas die je bij de dermo care kunt kopen voor 15euro? Of een andere? die dermo care tas vind ik totaal geen luiertas, als ik kijk wat er allemaal in mijn luiertas gaat, en in die tas.. zitten ook geen aparte vakjes ofzo in.. allen 1 grote vak, tenminste die van 2 jaar terug, toen heb ik hem gekocht. (vandaar ook de vraag of het om die van dermo care gaat of om een andere)
ik ga voor het 3e jaar! maar niet speciaal voor de 9 maanden, dat vind ik niet zo groot en niet zoveel aanbiedingen hoor! daar verkijk je je echt op! wij gaan ook naar de huishoudbeurs, en vooral voor de gezelligheid een dagje eruit met vriendinnen! zonder mannen en kinderen. ik vind bij de hhb die nieuwe aanbiedingen en nieuwe smaken altijd leuk om te kijken/kopen/proeven hihi en lekker mensen kijken! en wij nemen idd ook altijd een trolly mee, je sjouwt je anders een breuk hoor! en doe een dunne jas aan, tis warm daar binnen en anders nemen ze veel ruimte in in je trolly en mn man, die is lekker thuis bij de kleine, die gaat echt voor geen goud daar mee naar toe hoor hihi
Ja die bedoelde ik! Oke dan kijk ik wel even of er vakjes in zitten en hoe groot die is! Super bedankt voor je reactie!
Ik ga sowieso samen met mijn schoonzusje voor de eerste keer! Onze kleine meid is bijna 4 weekjes oud, dus ik ga eens kijken wat ik nog kan kopen voor haar! En anders maken we er sowieso een gezellig dagje van!!!
Ik ga volgende week ook met mn ma.. Ben dan 34 weken zwanger.. Dus op het gemakkie. Ma neemt ook een trolley mee, kunnen we veel instoppen! En als het te gek wordt qua drukte gaan we gewoon weer weg en bv naar hoofddorp toe shoppen...
Jaaa ik heb er ook zin in!! Gewoon een lekker dagje weg met me vriend en nog een stel vrienden van ons. Beide zijn we zwanger dus heerlijk. Ik heb vandaag me draagzak van maxicosi easia terug gebracht omdat die dus niet ergonomisch blijkt te zijn...dus ik ga daar.op de beurs voor kijken. Ik heb er twee op het oog dus kijken of ze die daar hebben. Verder bij woezel en pip kijken..aangezien dat het thema wordt/is van onze baby kamer en nog wat aankleding kan gebruiken hihi. En voor de rest kijk ik gewoon wat ze allemaal hebben en waat we niet aan gedacht hebben voor onze tweede kleine meid.
Ben vorig jaar geweest maar dat zijn echt tasjes op kinder formaat hoor. Daar appen ze de producten ook in. Ik ga deze halen voor mijn zoontje die ia gek van woezel en pip maar was vorig jaar dus echt een klein tasje.
Ja, ik ga ook gezellig met m'n moeder! Gewoon dagje uit, voor de leuk. Ik ben 2 keer eerder naar de huishoudbeurs geweest en toen ook even snel over de negenmaandenbeurs... Altijd jaloers als ik die meiden met mooie ronde buiken zag lopen! En nu mag ik zelf