Mijn vakantiegeld gaat naar de vakantie. En mijn mans vakantiegeld en de belastingteruggave gaan in ons hypotheekgat
Ons vakantiegeld krijgt verschillende doeleinden. Heb niet op je pol gestemd, omdat bijna alles van toepassing is op ons. Wij willen binnen nu en de geboorte van onze derde nog een lang weekend weg gaan een gedeelte gaan we gebruiken voor de inrichting van de babykamer (decoratie), we willen de wc vervangen boven, en de rest gaat op de spaarrekening, zodat we volgend jaar met zijn vijfen op vakantie kunnen.
Meeste gaat lekker naar de spaar.. De vakantie is al betaald! Zal mezelf vast nog wel op iets leuks trakteren
Klussen. Huis verven binnen en buiten en een stuk van de tuin aanpakken. Wat er overblijft gaan we van shoppen, man en ik kunnen wel een nieuwe garderobe gebruiken.
Het vakantiegeld is er hier alweer doorheen. We hebben voor mij een splinternieuwe, en voor mijn man een goede tweedehands fiets gekocht. We hadden beiden al jaren geen meer... dus we hebben gewacht op het geld en nu de aanschaf gedaan.
Ik krijg geen vk geld, ml wel. het gaat op de spaar voor de vakantie Belasting geld gaat ook op de spaar, misschien een tuinset van halen Maar wil ook graag een buffer hebben voor als ik als gastouder start
Op de spaar we gaan als de bevalling goed verloopt en alles gezond is, waarschijnlijk in sept op vakantie.
Allemaal op de spaar! I LOVE SPAREN!!! (natuurlijk wordt het vanzelf weer uitgegeven, maar nu geen specifiek doel)
Kadootjes ervan kopen! We zijn al op vakantie geweest dus met het vakantiegeld ga ik andere leuke dingen doen! Zoals vriendinnen verassen met iets wat ze graag willen hebben en ik ga mij zelf verwennen met een kado
Hier krijgen we een nieuw dak, duur geintje. Daar gaat een deel heen. We proberen ook nog wat te sparen want de rekening is straks leeg
Wij zijn al op vakantie geweest in de meivakantie. Als het binnenkomt, gaat het dus direct naar de spaarrekening.
We gaan verhuizen in de vakantie dus daar gaat een deel naar toe. De rest naar de spaarrekening. In het najaar een weekje weg.
Een deel naar de vakantie Een deel naar de spaarrekening Een deel naar de kids (de jongste is in juni jarig en de kids krijgen een trampoline)
Wij hebben een nieuw huis gekocht, dus alles gaat op aan de tuin verbouwen. Omdat we deze zomermaanden in de tuin bezig zullen zijn, gaan we sowieso niet op vakantie. Misschien later dit jaar...
Spaarrekening. En toch verbaas ik me elke keer weer erover hoe veel belasting eraf gaat. Ik hou echt geen drol over terwijl het brutobedrag op 50 euro na net zo hoog is als mijn reguliere bruto salaris.