Jij krijgt van ons vakantiegeld een pretecho, zodat ik mijn kleine nichtje of neefje in augustus alvast een keer kan bewonderen Dus.. Wij gaan in augustus dus naar Oostenrijk op vakantie, naar m'n lieve zusje toe. Daar gebruiken we ons vakantiegeld voor. M'n man werkt pas 2 maanden bij dit bedrijf, dus heel veel heeft hij niet opgebouwd. Ik denk dat het op is als we de reiskosten en de pretecho hebben betaald. Verblijf is gelukkig al betaald
Hier gedeeltelijk op de spaar en gedeeltelijk tbv het opknappen en decoreren van de zolderkamer voor de oudste. Meeste uitgaven daarvoor zijn al gedaan overigens En op de veranda komen nieuwe tegels, zijn al betaald, maar de factuur voor de arbeid komt nog! Misschien nog iets leuks voor mezelf voor mn hobby en heel misschien in de herfstvakantie een weekje weg, maar tot die tijd gaat het op de spaar.
Groot deel van het geld gaat naar spullen voor baby en dan gewoon wat leuke dingetjes kopen voor mezelf
Dagjes weg, en ik wil er nog een racefiets bij (tot ergernis van mijn man haha omdat ik al een racefiets en een hybride heb) dus ik denk dat ik die van mijn vakantiegeld koop. Van het vakantiegeld van mijn man gaan we op vakantie en de rest op de spaar.
Wij hebben een auto gekocht ( mams heeft het voorgeschoten, dus ik ben haar geld schuldig ) en het andere deel betaal ik de vakantie van. Dan houden we nog een bedrag over ( als het goed is) en dat gaat naar de vakantie toe ( we moeten namelijk ook nog een tent kopen ) Dus ik wacht ook op de BD, want je begrijpt dat ik geen 10.000,- vakantiegeld krijg
Gaat naar de spaarrekening...vakantie al lang betaalt en pas een rekening van 600 euro van de auto....balen!
Bij ons moet nog een klein deel van de vakantie betaald worden, maarja, dat geld hadden we al apart staan dus wordt niet echt betaald van het vakantiegeld. Vakantiegeld van mijn man is net binnen, heel fijn als je dan de rekening checkt. Gaat allemaal naar de spaarrekening. Die moeten we weer een beetje aanvullen na de aankoop van ons nieuwe huis en van onze nieuwe auto. Gaat hard als je dat allemaal in 4 maanden tijd doet.
Hier ook net telefoontje gehad van de garage.. Gasklep gaduuk, 250 Man had hem gister al schoongemaakt maar mocht niet baten helaas! Toch echt auto nodig dit weekend dus ook geen tijd om zelf onderdelen te bestellen enzo 😔 balen!
O echt he...600 ballen...dacht dat ik een klap in mn gezicht kreeg. Nu hebben wij de luxe dat we dit "zo" even betalen..maar wat als je dat niet hebt...
Hier moet de auto voor de APK, als die betaald is dan gaan we nog wat dagjes weg en de rest (als er wat over is) naar de spaar.