Aangezien we dit jaar door mn ouders waren uitgenodigd voor een vakantie gaat het vakantiegeld denk ik naar een nieuwe eettafel met mooie stoelen erbij en de rest naar de spaarrekening (als er nog iets over is....)
Op de spaarrekening. Misschien gaan we binnen een jaar een verbouwing aan het huis doen van rond de 60.000, dus kunnen het daarvoor goed gebruiken.
Een derde voor vakantie, de rest op de spaarrekening voor ons droomhuis! Blij met vakantiegeld van mij en manlief. Er zijn genoeg mensen zonder baan die het niet krijgen.
Eigenlijk van alles wat. 1: klussen, dakraam plaatsen op de zolderkamer, overkapping maken. 2: rekening betalen. 3: sparen.
Hier gaan wij heerlijk op vakantie van het vakantiegeld. 15 dagen naar Griekenland. Gelukkig kunnen wij het ook echt gebruiken voor vakantie.
Het is ons zakgeld voor op vakantie. Het is ook altijd zo weer op en dan doen we geen bijzondere dingen, koken zelf. Wij krijgen het eind juni pas.
Ik dacht dat ik gisteren al gereageerd had, maar zie het niet staan? Ik neem in December een maand (onbetaald) ouderschapsverlof op, om m'n verlof nog langer te maken. Aangezien ik dan dus geen inkomen heb, reserveer ik m'n vakantiegeld daar alvast voor. Dan hoef ik m'n spaarrekening niet helemaal te plunderen
de vakantie was al betaald en het vakantiegeld zouden we gebruiken voor babyspullen, sinds dat er allemaal nu al is gaat het vakantiegeld op de spaarrekening
Thja aangezien vl per 1 april pas weer is begonnen is het maar heel minimaal (150,-) dus ehh rekening mee betalen helaas, volgend jaar beter, vl heeft nu vast contract dus kijk al uit naar vakantiegeld van volgend jaar
Wij hebben een huis gekocht dus gaan dit jaar niet op vakantie. Vakantiegeld gaat dus dit keer niet naar vakantie maar hebben we op de spaarrekening gezet en dat gaat op aan meubels, verf, etc etc
Heb er mijn nieuwe woning mee aanbetaald, de rest aan vliegtickets naar Nederland en playstation als eindexamenkado voor mn dochter.
Mijn rijbewijs lening aan mijn ouders terugbetalen. Ik heb dus gestemd op aflossen, maar eigenlijk valt ie bij mij onder de noemer leuke dingen beste investering ooit!!