's morgens naar de kerk! Onmisbaar voor ons op 1e paasdag. Daarna gaan m'n meiden met m'n ex naar zijn familie toe en ga ik even genieten van een hele relaxte dag alleen. Elk nadeel heeft z'n voordeel
Lekker ontbijtje en eieren verven met gezinnetje. Daarna lunchen en naar de kermis met schoonouders. En in de avond gourmetten met mijn ouders, broers en zus. 2e paasdag wat relaxed, misschien gaan we bowlen. Andere uitjes zijn altijd zo druk, na 1e paasdag niet zon zin in..
Morgen moet ik 's morgens en 's avonds werken. Verder gaan we niet veel doen. Maandag gaan we naar Plopsa Coevorden en 's avonds gourmetten.
Naar de kerk, daarna komen mn ouders babykamer kijken en koffie drinken uiteraard, daarna gewoon helemaal niets meer! Op de bank zitten en lui doen!
Morgen met het gezin uitgebreid brunchen. Man en ik gaan daarna naar een festival met vrienden. De kinderen zijn bij opa en oma. Tweede paasdag brunchen met familie bij van der Valk. Daarna naar het bos oid. Beetje afhankelijk van het weer. In de avond gourmetten met het gezin.
Morgen een gewone zondag. Relaxen en s middags even bij vrienden langs. Maandag paasontbijt bij mijn familie.
Smorgens uitslapen het is mijn enige vrije dag deze week dus daar profiteren we van. Dan even een ontbijtje en boodschappen doen. Daarna film kijken met de kids en even studeren. Maandag werken van 7 tot 16 en daarna niks Ik hou niet van verplichtingen op zogenaamde "feestdagen"
Mijn man gaat vannacht weer aan het werk. Aangezien hij tot eind volgende week weg is haal ik morgen mijn nichtje op voor een logeerpartijtje. Mijn schoonzusje is toe aan een dagje voor zichzelf. Zwager is de hele dag weg. De kinderen willen met hun nichtje eieren schilderen en ik maak een uitgebreide lunch. Verder weinig in de planning eigenlijk. Maar ze is net 1, dus ik heb Mn handen vol thuis Maandag breng ik haar terug en gaan we door naar mijn ouders om paaseieren te zoeken.
Naar de kerk, verder een dagje chillen met ons gezin. 2e paasdag spelletjes spelen hier thuis met mijn familie en hopelijk nog even droog voor een rondje buiten, daarna Chinees eten met z'n allen!
Wij gaan brunche bij het van der valk met mijn moeder, broers, oom & tante en neven incl aanhang en kinderen
Zo eerst ontbijten met z'n vieren. Daarna naar schoonouders die eieren hebben verstopt en waar we ook lunchen. Daarna door naar mijn oma, daar met de hele familie spelletjes doen, kleten, broodje/soep eten en aansluitend naar het paasvuur. Morgen mijn verjaardag vieren, dus komt iedereen gezellig bij ons. Ik hou van familiebezoekjes
Wij gaan zo heerlijk ontbijten. Daarna op verjaardag. Vanmiddag eieren beschilderen, en paaseieren zoeken en verder met de overkapping in de tuin. Morgen ontbijten en naar de rommelmarkt.
zo meteen samen ontbijt, straks eitjes verstoppen/ zoeken. Vanmiddag (half4) naar mijn moeder. Ook nog eitjes zoeken en daarna gourmetten (al rond half 5/5u). Vanavond komt de oppas en gaan mijn man en ik naar de bioscoop Morgen om 11.30u naar mn schoonzus (komt rest van familie ook). Daar koffie en gebak, 2 kindjes middagslaapje (rest spelen). Als iedereen weer wakker is, eitjes zoeken. 's Avonds broodjes kroket/frikandel en soep.
Mijn man slaapt denk ik tot 12. Altijd fijn. Ik doe de dagelijkse klusjes en vanavond gaan we de pizarette testen bij mn schoonouders.
Leuk om te lezen. Wij gaan straks eieren zoeken/schilderen. Brunchen en s middags even langs mijn ouders in combinatie met bos of strandwandeling. Morgenmiddag naar schoonouders met zwager en kids daar eieren zoeken en avondeten. Wordt vast een dolle boel. Besloten dat we niet de drukte opzoeken door naar een pretpark of dierentuin te gaan. Morgenochtend misschien nog even zwemmen kijken of we zin hebben...
We gaan eieren zoeken, tafelkleed inkleuren, ontbijten. En dan snel ergens op visite we zitten namelijk zonder verwarming