Kakuzu Akatsuki AMV - Time of Dying HD - YouTube Ik bedoel de intro, niet dat andere liedje Die heet dus Time of Dying van Three Days Grace. Als iemand het weet hoor ik het graag. Alvast bedankt
Lol, ik las de aanhef en was erg nieuwsgierig hoe je het ging omschrijven. Zat me al helemaal te verheugen op Lalalaaaah, ladiedaaah, lala of iets dergelijks
hahaha XD Met zoeen omschrijving kom je niet bepaald ver, kan het wel proberen daar niet van! Waarschijnlijk krijg ik dan de meest random liedjes te horen die allemaal op de omschrijving lijken haha
Ik ben er achter hoor! Dat liedje dat LW85 zei was het dus niet, iemand heeft dus (net als de link dat ik in mijn openings post had gezet) dat liedje als intro gebruikt. Het liedje zelf is dus van de Anime serie Naruto Shippûden. (waarvan dat filmpje van mijn openings post is) Ik was dus een aflevering aan het kijken (129/130) ofzo en toen kwam dat liedje dus ook voorbij. :3 Ik weet alleen nog steeds niet hoe het heet maar ik weet iig wel waar het nu van is haha XD wilde het even delen (misschien dat iemand anders het ook mooi vond haha)
Opening theme: #06: "Sign" by FLOW (eps 129-153) Ending theme: #11: "Omae Dattanda (おまえだったんだ" by Kishidan (eps 129-141) Tenzij het ergens IN de episode zat, dan weet ik het ook niet. (Heb overigens niet geluisterd maar even op MAL gekeken, haha )
haha het zat IN de episode Ik zal de OST CD's maar ff afstruinen misschien dat die daar tussen zit Bedankt iig.