of lekker gewoon in de tuin met badje en zandbak. en mn man rommelt in de verder nog aan te leggen tuin ( pas een gedeelte is klaar en aan ons huis is sowieso nog 25 jaar werk doettie het liefst en ik vermaak me prima met laptop en boek. als het niet te gek is misschien nog even aan het eind van de dag naar de efteling, sprookjes bos, treintje en weer naar huis
Naar de bios met mijn man. Verder geen idee, nog even naar de winkel: maandag Efteling dus zorgen voor genoeg drinken.
Eerst naar de reunie van de zwangerschapscursusclub, daarna naar schoonfamile voor de zoveelste barbecue deze zomer.
Morgenochtend van 7-12uur werken, niet erg, we hebben een goede klimaatbeheersing. En daarna weet ik nog niet, lekker mijn gemak houden en mijn man gaat tour kijken. En onze dochter is bij opa en oma aan het logeren op de camping in zeeland voor een week, dus zij vermaakt zich ook super. En vanmiddag en vanavond heb ik heel veel in huis gedaan, omdat het een wat koelere dag was, dus dat is al lekker gebeurt. Fijne dag morgen allemaal.
Ik pas morgen op het zoontje van mijn vriendin dus geen zwembad of wat dan ook, lekker thuis Maandag pakken we de boot achter het huis weg en gaan we varen!
Naar huis rijden vanuit het Sauerland in Duitsland. Zal wel een warme rit worden en een nog hetere thuiskomst.