Ik wil mijn kerstpakket (en die van mijn partner) schenken aan mensen die het harder nodig hebben. Nu las ik hier op de site over de voedselbank, maar is dat niet voor grotere aantallen ipv 2 pakketjes. Kan ik ze misschien beter bijv in een grote stad bij het LegerDesHeils afgeven? Mirre
hoi mirre, je kan ze gewoon afgeven op de voedselbank, alles is welkom. Hartstikke goed van je dat je dat doet, ze zuller er vast blij mee zijn. je kan zelfs een of twee items brengen,, bv dingen die in je kast staan en die je toch niet gebruikjt, zoals blikken. groetjes Patricia
Mirre, ook particulieren kunnen inleveren bij de voedselbank, dus dat zullen nooit echte grote hoeveelheden zijn. Ze zijn blij met alles!
Gedaan hoor! Bij de voedselbank in Rotterdam! We hebben een rondleiding gehad en de meneer heeft van alles verteld hoe het allemaal werkt/er aantoe gaat daar. Ongelooflijk hoeveel mensen het in Ned niet zo best hebben hoor... Ook wat schijnende verhalen aangehoord en de tranen schoten toch wel in de ogen. Enfin, volgend jaar gaat m'n evt pakket weer naar de voedselbank, want alle kleine beetjes helpen. Liefs Mirre
Lief van je, dank je. Ik hoop gewoon dat meer mensen zullen en kunnen volgen. Zelf mis ik de olijven, de kaasborrels etc niet en maak er andere mensen een beetje blijer mee.