Wat ga jij verkopen op koningsdag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Brinsa, 11 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Hij heeft het zelf verzonnen. Regelt het ook zelf, vullen, lintje eraan, geld wisselen met een beetje hulp van mij. We roepen hier altijd dat hij een geboren autoverkoper is :roflmao:

Vitamientjuh, Chocolat, SDonya en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. lies276

lies276 Niet meer actief

ach ja, zolang er mensen zijn die het leuk vinden om te kopen.
    ik ga vaak met meer zooi naar huis, dan dat ik heb meegebracht, haha
    de kinderen zien overal pruldingen die ze zooooooo graag willen hebben.
    ik vind het leuk!

3. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Mja, het is een beetje de traditionele vorm van marktplaats/ebay/facebook verkoophoeken. Toen mensen nog de straat op gingen om dingen te (ver)kopen. En op Koningsdag dan ook nog gericht op de kinderen. Ik vind het wel leuk eigenlijk.
    Maar ja, in Londen zit je daar op Koningsdag dan wel een beetje voor lul met je solo kraampje, dus kan me voorstellen dat je er niet aan meedoet. Is hier nog erger: ik zit al helemaal enthousiast Ali af te struinen voor heliumbalonnen, maar ik woon in een dorp met 100 (vooral geriatrische) inwoners. Gaat hem dus niet worden helaas.

Debaky, Chocolat, Sado en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Nou echt he :eek:. Wij gaan vaak naar een park in de buurt (kermis voor de kinderen en is ook vrijmarkt) en elk jaar zie je dezelfde mensen met dezelfde meuk. Die zetten het na koningsdag op zolder om het volgend jaar nog een keer te proberen.. kapot speelgoed uit het jaar kruik, kleding waarvan je je afvraagt of het ooit wél in de mode is geweest ;)

Chocolat, Glimmer en DastyQueen vinden dit leuk.
  5. DastyQueen

haha dan heeft mijn zoon in het Vondelpark meer geluk :p

Chocolat en Whysteria vinden dit leuk.
  6. mamabri

mamabri Niet meer actief

Weten we EINDELIJK wie er op ZP zit....Want dat vraag ik me wel eens af hoor, als ik een moeder met kleine kinderen zie: zou ze op ZP zitten???

Vitamientjuh, Manque, Lies1611 en 12 anderen vinden dit leuk.
  7. Whysteria

Ja dat vermoeden had ik al... Echt een top idee trouwens :thumup:
    Ik ben me nu een beetje aan het orienteren op balonnen in de vorm van een grafsteen/grafboeket of een urn. Ik denk dat ik daarmee ook gauw binnen ga lopen...

Louise11110, Vitamientjuh, Jules! en 7 anderen vinden dit leuk.
  8. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    Hahaha ja dat dacht ik ook gelijk. Komt er een moeder naar zo'n kindje met de helium balonnen " Ja dat goede idee heeft jou moeder maar mooi eerlijk gestolen van @nan1984 van ZP:cool:"

:roflmao::roflmao::roflmao:

Chocolat, RoBiJe, Brinsa en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Whysteria

Nee, die moeder is dan waarschijnlijk @nan1984 die even haar Octrooirechten komt eisen...

10. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    arme kinderen. :roflmao:

DastyQueen en Whysteria vinden dit leuk.
  11. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.884
    5.137
    113
    Wij verkopen niks en kopen ook niks.

12. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.015
    3.670
    113

Misschien met koffie en cake gaan staan? :p

Chocolat vindt dit leuk.
  13. Whysteria

Op één of andere manier kan ik die cake nooit klef genoeg krijgen... :roflmao:

Chocolat, esklessebes en Schuurpapier vinden dit leuk.
  14. DastyQueen

denk je echt dat mensen dit kopen :eek:
    Hier zijn het vooral disney prinsessen, spiderman en andere superhelden, voor de kleintjes mickey en minnie, paw patrol en unicorns en dolfijnen. Niet achterlijk veel variatie. En alles in een grote en kleine maat. En wat overblijft kan naar zolder voor volgend jaar of om een verjaardagskado net wat leuker mee in te pakken.
    2 jaar geleden gingen de pokemon balonnen heeeeel hard, maar volgens mij is die rage wel over dus die hebben we niet besteld.

15. DastyQueen

Mocht er iemand door het vondelpark gaan en een jongen van 9 jaar zien met helium balonnen dan ben ik de mama die erbij hoort en ben je welkom voor een kopje thee of koffie uit mijn thermoskan :thumup: en ik regel wel met mijn zoon een zp korting haha meld ik van te voren hier de kortingscode wel :roflmao:

Debaky, mamabri, Nellie4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. DastyQueen

Nu hoop ik wel voor zoon dat er dit jaar niet ineens 25 kids met die balonnen in het vondelpark staan :eek: gaat zijn zelfbedachte handel... zal me niet in dank worden afgenomen!

Chocolat en Ysabella vinden dit leuk.
  17. Glimmer

Glimmer Niet meer actief

Maar verkoop je ze als lachgas of echt als ballonnen? Wel super leuk idee!

Altijd als ik op Koningsdag naar een festival loop staan er mensen heliumballonnen te verkopen en heb mij altijd afgevraagd of dat nou legaal was haha.

18. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Wat een onzin, de traditie zelf is in mijn ogen gewoon vooral leuk voor de kinderen. Er wordt ook vanalles omheen georganiseerd, een dagprogramma met verkleden, lunch, spellen etc.

Daarnaast ligt er echt niet alleen maar zooi. Wij hebben er al veel mooie Doorn van kunnen halen (fiets, Lego, Duplo, boeken, nieuwe kleding etc) En dat dan echt voor weinig geld, dus toch de moeite waard. Er ligt uiteraard ook zooi, maar dat loop je gewoon voorbij.

19. Glimmer

Glimmer Niet meer actief

Eh nee? Is toch mijn mening? Bepaal zelf wel wat ik onzin vind en wat niet.

20. Schuurpapier

Schuurpapier Niet meer actief

"How the Grinch stole Kingsday."

Grapje ❤

Vitamientjuh, brit76, Theres en 4 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina