hallo meiden Radboud te Nijmegen is wederom de best verkozen fertiliteitspoli van Nl, gekozen door Freya.... voor de in nijmegen lopende meiden: moet t toch eens goed nieuws brengen he..
De top 5 van fertiliteitsafdelingen is geworden: Universitair Medisch Centrum St. Radboud uit Nijmegen Ziekenhuisgroep Twente locatie Twenteborg uit Almelo Medisch Centrum Leeuwarden locatie MCL-Zuid uit Leeuwarden Zelfstandig Behandel Centrum Geertgen uit De Mortel - Gemert Maxima Medisch Centrum locatie Veldhoven uit Veldhoven
jammer ons zh staat er niet bij maar die was weer als beste uit gekozen bij de gewone afdelingen meiden die naar het radbout gaan veel succes!
ik loop in radboud, en vind iig dat ik goed begeleid en behandeld wordt, nu nog effe RAAK en dan ben ik er helemaal blij mee
Wat goed om dat te horen! Ik loop al een paar jaar in het Radboud en had al het gevoel dat dit een goed ziekenhuis was. Is nu dus bevestigd. Nu nog zwanger worden....
God meiden... eigenlijk wel apart niet. Lopen we met z'n allen in het Radboud (of welk ander ziekenhuis dan ook). Wie weet zitten we wel naast elkaar op de wachtbank... Gek idee toch, of niet? Groetjes, Josien
Nee, ik pas om 10.50 uur. Kon niet eerder...ik hoop voor jou dat je dan al weg bent. Maar er is morgenvroeg maar 1 arts voor de echo's, dus we hebben wel dezelfde. Gek idee.
ik vind het ook een super zieknhuis ben daar ook geweest op de gyn afdeling.. en heb dr ook gelegen hele goede zorg.. woon nu niet meer in nl.. maar wanener we dr weer zijn ga ik ook zeker naar radboud
hmmmm zaterdag moet ik weer om 9 u 50 had jij ook vandaag die grote vrouw met bril? Was ongeluk gebeurd bij Dukenburg, dus velen waren te laat. eiblaasjes blijven gvd te klein..GROEIEN krengen
Ik moet morgenvroeg terug om bloed te prikken... Ja, die vrouw had ik ook! Is een nieuwe, want de vorige keer, 2 weken geleden, werd ze ingewerkt door dr. Dull. Om 10.30 uur was er niets meer te merken van dat ongeluk. Groei nou eens, eiblaasjes van Bengel....
ja dr Dull, ken ik ook...goh die had ik ook in 2006....en nu is ze weer terug op de afdeling... We hebben wel laten weten dat we het na een jaar niet meer leuk vinden elke x een andere gyn...t is genoteerd. Ben net door de gyn gebeld: niet ophogen vna de gonal, dr kremer heeft er alle vertrouwen in mariel, waar kom je vandaan als ik vragen mag? ik d.burg..
Ja, ik kende dr. Dull ook nog van 2006. Voor jou ook geen goed teken.... Dus die grote vrouw met bril heeft jou ook overlegd met dr. Kremer. Ha, ha, ze heeft mij ook met hem besproken. Grappig! En ze belt me straks weer. Fijn dat dr. Kremer er alle vertrouwen in heeft! Ik kom uit Uden, niet in de buurt. Maar ik kom van de A50, dus via D.burg. Veel succes! Inderdaad, Josien, we moeten beter plannen. Ha, ha. Wie weet zien we elkaar nog...
ik ken uden wel, soms daar winkelen is leuk dorp. mrogen moet ik weer, ben benieuwd wie er dan is...en hopen dat ze iig 14 mm zijn, dan zullen ze wel doorgroeien... zucht zucht zucht