Mijn man is in huis bezig. Maar dat is niet gek want dat doet hij al maanden elk weekend haha. Ik heb gisteren gefietst en gewandeld. Vandaag wat in huis schoonmaken, spelletjes doen met de Kids en misschien wat lekkers bakken. En wil ook nog een rondje lopen.
Ach ze overweegt ook een vakantie naar Spanje te boeken omdat het zo goedkoop is. Dus het verbaasd me niks dit.
Ik lees ook mensen die zeggen kinderen ook hele dag binnenhouden. Maar (zeker zonder klachten) is er toch niks mis mee om een wandeling of fietstocht te maken? Zeker wanneer je veilige afstand houdt? Volgens mij is frisse lucht nog altijd belangrijk..
Nou idd, ook met mn verkouden kind ga ik echt wandelen zo, natuurlijk met afstand, maar ga hem niet opsluiten
Hier is de oudste net jarig geweest en zet nu het laatste lego in elkaar. De jongste is druk met kleien. Een vriendin van zit vast in Marokko. Die mag niet terug naar Nederland voorlopig. Tja, als oppas voor schoolgaande kinderen hebben die ouders wel een uitdaging nu. Maar zij zit nog lekker een maand langer bij haar vriend. Wat ik de komende tijd ga doen, weet ik nog niet. Ik zie het allemaal wel. Ik zit nog ziek thuis en heb dus geen opvangproblemen mbt de jongens. Sterker nog, ik verwacht eerder dat ik klasgenoten op bezoek krijg als hun ouders gaan werken.
Vandaag hebben we takken uit de tuin gesnoeid die nu dienst doen als paastakken. Dochter heeft versierd. We gaan bakken. De kids gaan in bad. We hebben zaadjes geplant en hebben dus een eigen kweekprojectje gestart
Toevallig hebben wij gisteren zaadjes gekocht en gaan we die ook straks zaaien met de kinderen. Nu eerst een bordspel en als het droog blijft vanmiddag even naar het bos met de hond er ook nog bij.
Gisteren in de tuin bezig geweest en naar de markt. Vandaag thuis (niet naar oma helaas). Buurtkinderen spelen wel lekker buiten met elkaar, die zoeken elkaar nu echt op nu iedereen thuisblijft. Zit wel te denken aan een boswandeling met mn ouders, daar ter plekke dan af te spreken. Mn vader zit in de risicogroep met zijn longen maar als we gewoon afstand houden dan kan het alsnog gezellig zijn zo’n wandeling.
Ja daar zat ik ook aan te denken, een keer het bos in met mijn ouders. Wij gaan straks naar onze verzorgpony, lekker even het bos in en verstand op nul.
Vanmorgen lekker lang aangelummelt allemaal, op de pc, boek lezen, tv kijken, Daarna een flinke wandeling gemaakt om een ijsje te halen. De jongste speelt buiten met twee vriendjes en moet zo naar zwemles. Lekker rustig aan allemaal ipv haasten en van hot naar her
Mochten de scholen dichtgaan gaan we wel buiten dingen plannen. We wonen vrij landelijk ( iedereen wel in Friesland) en we gaan fietsen en wandelen. Huis eens heel erg goed schoonmaken. Wij zijn sowieso huismussen...dus veel verandert er niet.