zit er even doorheen ( studie , gezin , ziek )

Discussie in 'De lounge' gestart door muis26, 17 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

Even mijn ei kwijt hoor ...

ben bezig met mijn eindstage in het ziekenhuis .. Ontzettend leuk maar ook pittig ( drie dagen stage , 1 dag school) . 3 weken geleden is onze jongste geopereerd ( neus- en keelamandelen eruit ) waardoor ik een aantal slechte nachten heb gehad .

twee weken geleden een toets gehad , vorige week mijn referaat ( verdedigen scriptie ) en mijn tussenbeoordeling van mijn stage .

Nu dus een gigantische koortslip en algehele malaise en nog eens ongesteld .

Voel me zo schuldig dat ik nu 2 dagen ziek thuis ben maar ik kan gewoon even niet meer . Voel me zo slap en heb hoofdpijn .

Ben zooooooo blij als ik klaar ben eind juni ...... heb zo geen zin meer :(

2. Talvi

Talvi Niet meer actief

Een hele dikke knuffel voor jou!

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Nog even vechten meis! Je bent er zo!

Heel veel sterkte, lekker uitzieken en hopelijk ben je gauw beter:)

4. muis26

muis26 Fanatiek lid

dankjewel talvi en bubblez

5. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    De laatste loodjes.... zooo herkenbaar!
    Ik ben zelf HBO verpleegkundige. Nog even knokken meid, doorzetten. Je bent er biiiiiijjjjna!!! Wees trots op jezelf :)

6. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Het einde is in zicht (ik wou dat ik dat ook kon zeggen :()Even doorzetten nog! Succes!

7. Jurassic

Jurassic Actief lid

13 jan 2014
    475
    68
    28
    Even uitzieken en dan twee maanden doorknallen! Vind het heel knap van je! Hoe beviel de studie in het algemeen icm een gezin? Ik zit er sterk aan te denken om ook HBO- V te gaan doen.

8. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.300
    2.569
    113
    ik vind het superknap dat je je studie al bijna klaar hebt en dat in combi met een gezin. Lekker even uitzieken en dan nog maar heel even.
    ( scriptie e.d. is helemaal klaar?)

9. MamaZE

MamaZE Niet meer actief

Vind het ook super van je, hoe je het weet te combineren. Nog even doorzetten, je kan het! Succes en een knuffel voor jou!

10. Amare

Amare Niet meer actief

Kom op Muis, je kunt het!
    Even uitzieken en er dan voor de laatste maandjes ertegenaan, tjakaa!!

11. Sifra

Sifra Niet meer actief

Nog ff doorbijten meid, deze dagen goed je rust pakken en dan de laatste weken nog even knallen! Vindt het super knap dat je deze studie hebt gedaan icm met een gezin.
    Succes!

12. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Probeer het vol te houden je bent bijna klaar!
    Je bent al zover gekomen die laatste 2/3 maanden lukken je ook nog wel!

13. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Zet hem op! Je bent er bijna!

Maar ik herken je verhaal hoor, ik zit momenteel in het derde jaar van de HBO-V duaal en momenteel ook een motivatie dipje... maar we gaan door!

Succes!

14. muis26

muis26 Fanatiek lid

bedankt voor alle lieve berichten.

afstuderen is al helemaal afgerond. scriptie voldoende, referaat voldoende, afstudeer project voldoende en nog 2 afstudeer toetsen/verslagen voldoende. Dat is heerlijk

maar door die afstudeer drukte ben ik nu gewoon een beetje op. Ik weet dat het nog maar 2 maanden is maar ben nu ineens zo bang dat ik het toch niet ga halen stom he. Moet nog zoveel stage opdrachten doen. bah

En de vraag hoe het is HBO-V met een gezin. zwaar. Doe het echt alleen als je man/vriend er 100% achter staat en het echt hetgeen is wat jij wil. anders is het niet vol te houden.

het klinkt heel leuk deeltijd studeren ,maar in feite is het niet echt deeltijd. Voor mijn profilering moest ik alsnog 3 dagen in de week naar school 3 maanden lang (normaal is dat 6 maanden maar ik heb door mijn universiteit vrijstelling gekregen). stage is nu 3 dagen in de week plus 1 dag school. Daarnaast nog alle opdrachten, voorbereidingen en je scriptie waar echt meer in gaat zitten dan 1 dag in de week.

Het is dus een hoop geregel thuis. Wanneer alles thuis goed is gepland is het te doen.

Als je vragen hebt mag je me altijd PB-en hoor !

Deel Deze Pagina