Ik was vorige week 2 dagen ingepland maar helaas werd ik op de 1ste dag ziek en heb ik mij ziek gemeld bij het uitzendbureau ( was trouwens griep dus niet v.w. zwangerschap ) Nu ben ik gelukkig nog nooit ziek geweest in de 10 maanden dat ik er werk, maar ik weet eigenlijk ook totaal niet waar ik nu recht op heb oid. Krijg ik nu die 2e dag wel of niet betaald want ik weet dat je 1 wachtdag hebt? Ik heb trouwens een min/max contract van 32/64 uur per maand. Ik weet niet of dat ook nog een rol speelt?
is dit niet te bespreken met het uitzendbureau waarvoor je werkt? als je bespreekt hoe of wat willen ze je soms wel tegemoet zien, dat is bij ons in ieder geval zo. er is bij ons ook 1 wachtdag.
Ik heb ook een flexcontract (0-uur) en krijg de diensten ik ingepland sta ook uitbetaald. Sta ik niet ingepland en ben ik ziek dan heb ik niks. Behalve als ik in de zw kom zoals in mijn zwangerschap. Toen ben ik tijdelijk gestopt met werken en kreeg ik ondanks mijn 0-uren contract ook een uitkering via het UVW. Als je het niet zeker weet even navragen... ik weet niet precies hoe dat werkt via het uitzendbureau, ik zit nl. gewoon binnen een stichting.