1e kerstdag is mijn zoontje jarig dus gewoon een verjaardag vieren en de tweede kerstdag lekker samen met het gezinnetje. Oud en nieuw moet manlief werken dus ik ga samen met de oudste vuurwerk kijken en spelletjes doen ( althans als hij wakker blijft ) hahaha
Geen flauw idee! Maar het zullen voornamelijk familie uitjes worden denk ik. En oud en nieuw misschien weer bij vrienden. Nemen we de kids wel mee en savonds/snachts weer mee terug. Doen we zo ook wel eens. Gewoon lekker op je af laten komen. Niet alle gewoontes hoeven te stoppen als je een kindje hebt: neem ze lekker mee!
Bevallen, ben vlak voor kerst uitgerekend en heb bij eerste geen kraamweek gehad. Dus mocht deze wel tot 40 wk blijven plakken dan laat ik me lekker verwennen door grote en kleine man. Komt het eerder dan zal het dit jaar ook wat anders gaan. Ga niet met heel klein kindje 2 dagen op pad en wil ook niet net bevallen of met vliezen op scherp voor 17 man gaan koken..volgend jaar maar weer dan zijn het er 18
Dit jaar geen zin in dat familiegedoe! Dus wij hebben lekker vakantie geboekt en zitten met de kerst onder een palmboom!
Afgelopen 7 jaar hebben we 1e en 2e kerstdag bij ons thuis geviert. Dit jaar "trap" ik er niet in, wij laten ons dus uitnodigen