Wat gaan jullie doen met deze temperaturen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Elena22, 25 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hier ook een badje op het balkon en 'picknicken' in het park vanmiddag als de ergste zon weg is.

2. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Hier ook werken, met de airco lekker op 18 graden :D zit dus met een dik vest aan achter mijn PC :cool:

Straks in de lunch ff 10 min buiten lopen en dan vanmiddag lekker 45 minuten fietsen :D

3. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Wij hebben vanmorgen het zwembad neergezet en ik heb de watertafel schoongemaakt. Dus mijn zoontje is al heerlijk aan het spelen. Als het te warm wordt gaan we binnen spelen eventueel met de watertafel :)

4. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Wij zijn gister naar het zwembad geweest en straks strandje hier om de hoek. De ochtenden rommel ik lekker thuis (dochter heeft eerst school).

Morgen blijft mijn dochter denk ik thuis (dagje extra rust en strand) en gaan we naar mijn moeder. Die woont heel relaxt met zwembad.

Weekend zijn hier veel festivals in de omgeving dus daar gaan we heen.

5. vertelikniet

vertelikniet Niet meer actief

De oudste zit alweer op school, waar ze zich kapot zweten trouwens maar goed, de jongste is er even klaar mee ligt nu dora te kijken op de bank en gaat zo eten en naar bedje om 14.30 gaan we de oudste halen en dan gelijk doro naar het zwembad even afkoelen..

6. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.779
    7.367
    113
    De oudste 2 zitten op school, opa zou ze van de BSO ophalen, maar hij haalt ze meteen na school op, zodat ze lekker kunnen zwemmen daar.
    Jongste zit op het kdv, en meestal spelen ze daar wel lekker met water.
    Mijn man en ik zijn beiden aan het werk. Tot nu toe is het hier nog niet warm, maar ik heb airco, dus die kan altijd nog aan.

7. rums

rums Niet meer actief

Ik moet vanmiddag de oudste van school halen in de auto zonder airco :S Zal vanmiddag ook de watertafel voor ze klaar zetten en verder niet heel veel.

8. mapepejo

mapepejo Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.593
    541
    113
    Vanmorgen kinderen al buiten gespeeld en nu net terug van boodschappen doen. Jongste slaapt nu en oudste mag even filmpje kijken. Vanmiddag thuis. Achterdeur open en dan binnen en buiten spelen. Klein plonsbadje in de schaduw, grote parasol boven de zandbak en een speeltentje buiten. Verder nog wat emmers en gietertjes met water.
    Maar meestal op het heetst van de dag, spelen ze zelf binnen.

9. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Ik heb net een punctie gehad, dus ga me lekker op de bank nestelen en Game of Thrones kijken ;)

10. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Mijn man is net met de kinderen de berg op en ik blijf lekker even bij het huisje. Uit de zon. Mag er nog niet in. Morgen hopelijk wel weer.

11. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.657
    113
    Binnen blijven. Elke keer als ik van buiten naar binnen ga word ik zoek van de overgang. Dan maar binnenblijven :)

12. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Is er niet iets waar ik heenkan met mijn 1jarige zoontje waar ze airco hebben?

13. Dens

Dens Actief lid

21 sep 2011
    413
    1
    18
    Zuid Holland
    Werken, helaas...
    Ik hou van dit weer!

14. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Mijn oma en zusje komen op visite. Ga voor dochter een bad opzetten, en verder ijssssss eten haha

15. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Met de kinderen zo min mogelijk. Dochter heeft zojuist haar vaccinaties gehad, dus die houden we zoveel mogelijk binnen. Moeten alleen wel zoon naar school brengen en die heeft daar vanmiddag een watergevecht.

16. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Binnen blijven of in het badje in de tuin en watergevechten met de buurkinderen. Heb geeneens zin om ze mee te nemen naar een recreatieplas of buitenzwembad, mij te druk.

17. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Gisteren aan het behangen geweest. Pff te heet..
    Nu lekker binnen, ventilator aan. Gordijnen dicht.
    Het peuterbadje staat al klaar, onder de veranda.

Overigens soms zetten we ook wel eens een badje binnen neer hoor.
    Met een grote opbergbak, gaat het ook. Eerst de pop wassen, en dan gaat ze daarna er ook zelf in zitten. We hebben vinyl, heel veel handdoeken erom. (Gaat goed).

18. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    's morgens naar de recreatieplas in de buurt. 's middags thuis in de tuin in de schaduw of binnen een filmpje kijken. 's avonds weer lekker naar buiten.

19. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113

Verbrand= flink koelen. Gewoon natte doeken op de verbrande plekken leggen, dat werkt het beste

20. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ik doe zo min mogelijk..... Vanmorgen om 6:45 de boel open gezet, met de swiffer door het huis en even gelezen tot onze dochter wakker werd om 8:30
    Toen samen gegeten en daarna ben ik boodschappen gaan doen en naar de bakker geweest.
    Daarna even met de hond naar het bos ( het was al best warm om 11:00
    En nu is onze dochter aan het spelen met een buurmeisje, gaan we zo een broodje eten en om 15:00 moet ik even naar de pedicure.
    Behalve eten en drinken doe ik niet veel, beetje lezen, tv kijken en op zp.

Deel Deze Pagina