Hier ook werken, met de airco lekker op 18 graden zit dus met een dik vest aan achter mijn PC Straks in de lunch ff 10 min buiten lopen en dan vanmiddag lekker 45 minuten fietsen
Wij hebben vanmorgen het zwembad neergezet en ik heb de watertafel schoongemaakt. Dus mijn zoontje is al heerlijk aan het spelen. Als het te warm wordt gaan we binnen spelen eventueel met de watertafel
Wij zijn gister naar het zwembad geweest en straks strandje hier om de hoek. De ochtenden rommel ik lekker thuis (dochter heeft eerst school). Morgen blijft mijn dochter denk ik thuis (dagje extra rust en strand) en gaan we naar mijn moeder. Die woont heel relaxt met zwembad. Weekend zijn hier veel festivals in de omgeving dus daar gaan we heen.
De oudste zit alweer op school, waar ze zich kapot zweten trouwens maar goed, de jongste is er even klaar mee ligt nu dora te kijken op de bank en gaat zo eten en naar bedje om 14.30 gaan we de oudste halen en dan gelijk doro naar het zwembad even afkoelen..
De oudste 2 zitten op school, opa zou ze van de BSO ophalen, maar hij haalt ze meteen na school op, zodat ze lekker kunnen zwemmen daar. Jongste zit op het kdv, en meestal spelen ze daar wel lekker met water. Mijn man en ik zijn beiden aan het werk. Tot nu toe is het hier nog niet warm, maar ik heb airco, dus die kan altijd nog aan.
Ik moet vanmiddag de oudste van school halen in de auto zonder airco :S Zal vanmiddag ook de watertafel voor ze klaar zetten en verder niet heel veel.
Vanmorgen kinderen al buiten gespeeld en nu net terug van boodschappen doen. Jongste slaapt nu en oudste mag even filmpje kijken. Vanmiddag thuis. Achterdeur open en dan binnen en buiten spelen. Klein plonsbadje in de schaduw, grote parasol boven de zandbak en een speeltentje buiten. Verder nog wat emmers en gietertjes met water. Maar meestal op het heetst van de dag, spelen ze zelf binnen.
Mijn man is net met de kinderen de berg op en ik blijf lekker even bij het huisje. Uit de zon. Mag er nog niet in. Morgen hopelijk wel weer.
Binnen blijven. Elke keer als ik van buiten naar binnen ga word ik zoek van de overgang. Dan maar binnenblijven
Met de kinderen zo min mogelijk. Dochter heeft zojuist haar vaccinaties gehad, dus die houden we zoveel mogelijk binnen. Moeten alleen wel zoon naar school brengen en die heeft daar vanmiddag een watergevecht.
Binnen blijven of in het badje in de tuin en watergevechten met de buurkinderen. Heb geeneens zin om ze mee te nemen naar een recreatieplas of buitenzwembad, mij te druk.
Gisteren aan het behangen geweest. Pff te heet.. Nu lekker binnen, ventilator aan. Gordijnen dicht. Het peuterbadje staat al klaar, onder de veranda. Overigens soms zetten we ook wel eens een badje binnen neer hoor. Met een grote opbergbak, gaat het ook. Eerst de pop wassen, en dan gaat ze daarna er ook zelf in zitten. We hebben vinyl, heel veel handdoeken erom. (Gaat goed).
's morgens naar de recreatieplas in de buurt. 's middags thuis in de tuin in de schaduw of binnen een filmpje kijken. 's avonds weer lekker naar buiten.
Ik doe zo min mogelijk..... Vanmorgen om 6:45 de boel open gezet, met de swiffer door het huis en even gelezen tot onze dochter wakker werd om 8:30 Toen samen gegeten en daarna ben ik boodschappen gaan doen en naar de bakker geweest. Daarna even met de hond naar het bos ( het was al best warm om 11:00 En nu is onze dochter aan het spelen met een buurmeisje, gaan we zo een broodje eten en om 15:00 moet ik even naar de pedicure. Behalve eten en drinken doe ik niet veel, beetje lezen, tv kijken en op zp.