´smorgens vroeg de boel luchten en daarna de kinderen lekker binnen laten spelen. Na het middagdutje is de zon al wat minder sterk en dan vul ik de badjes en watertafel. Ik kan zelf bijzonder slecht tegen hitte en de oudste heeft dat ook. Als ik smorgens met hem naar buiten zou gaan dan wil hij niet slapen en ben ik zelf niet lekker meer.
Heb een grote tuin, met een heerlijk zwembad waar mijn dochter en wat vriendinnetjes zich in amuseren, ik ben binnen waar de temperatuur 24 graden is dus goed uit te houden, en vooral niet teveel doen met dit weer
De afgelopen dagen hebben we gezwommen in een meer en bij een waterspeeltuin, maar het is overal zo vreselijk druk! Dus vandaag lekker een chilldagje met lekkere hapjes, knutselen, badje in de tuin en dan vanavond nog even zwemmen als het wat rustiger is.
Vanochtend naar de speeltuin geweest, in de schaduw in de zandbak was het prima te doen! Dochter gaat zo ff slapen, ga ik van zolder het opblaasbadje zoeken en vullen voor vanmiddag Einde vd middag naar schoonouders want sv is jarig
Wij zijn in plopsa coevorden. Lekker rustig hier. Zwembroeken en handdoeken mee vd kinderen...en ze hebben de grootste waterpret met de bedriegertjes buiten.
Hier lekker binnen de dag doorbrengen met dochter.. ik ben afgelopen 3 weken heel erg ziek geweest, fikse griep gehad.. en merk met die warmte dat ik nog niet helemaal lekker ben dus wij doen het rustig aan
Voor de jongens het bad gevuld, zelf erbij zitten in de schaduw samen met m'n moeder en zusje. Vanavond optocht kijken in de stad.
Zit al voor de derde dag bij het zwembad 😊. Kan nergens beter zitten nu. Kleine heeft volop plezier dus wij ook.
weinig...vooral zo rustig mogelijk houden badje in de tuin,parasol erbij, ijsjes in de vriezer en de kinderen vermaken zich prima
Wij eindelijk het vrij grote zwembadje in de tuin gevuld (duurde echt een tijde om het bad vol te krijgen). Zitten we er net een goede 10 min in, blijkt onze dochter gepoept te hebben en haar zwemluier deed z'n werk niet goed genoeg. Dus konden we het badje weer leeg laten lopen . Nu dus maar lekker lui binnen een beetje afkoelen.
Groot zwembad in de tuin en kids erin hele middag en ik doe lekker helemaal niks! Van mij mag het altijd zo blijven, ok iets minder mag wel maar ik kan hier wel aan wennen
Gister bij een vriendin id tuin, zwembadje voor de kids. Vandaag en morgen werken... Heb wel zin om strax na t eten even naar het strand te rijden, maar dan word het wel een latertje voor onze kleine man. Even over nadenken nog. Net thuis.. laat de deuren maar lekker dicht. Tuin op t zuiden dus niet uit te houden daar. Chillen op de bank dus nu.