Ik had eind van de ochtend een afspraak en toen we terugkwamen bleek mijn broer onverwachts binnen en dankzij hem heeft de hond kans gezien het badje stuk te maken -_______- Dus nu zit ik chagrijnig op de bank en dochter speelt binnen, buiten heeft niet zoveel zin meer. .... was ik maar gaan zwemmen
Heerlijk met zijn 3tjes in het zwembad gezetten. Dadelijk komen 2 vrienden. Gaan we frietjes eten. Ik blijf daarna thuis met onze dochter. Vriend gaat bowlen en poolen met de vrienden.
Huis gesopt, boodschappenlijstje gemaakt voor de weekboodschappen en 2 wassen gedraaid. Verder alleen op de bank gehangen. Zometeen eten koken en vanavond boodschappen doen. Ik wilde ook nog aan de studie, maar geen zin. Morgen weer een dag.
Hier gewoon de normale dingen. Kinderen weer naar school, ik boodschappen doen man lag te slapen want die heeft nachtdienst. Zometeen weer naar de voetbal training en na de training gaan we ff lekker in de zee met ze viertjes afkoelen. Morgen godzijdank waterpret op school, is niet te doen nu om continue te moeten blokken.
Toch met man en kinderen naar een buitenspeelplaats boven op de berg geweest. In de schaduw was het goed te doen!
Vandaag in en om het huis...zwembad in de tuin...trampoline...buurtkinderen. Straks nog even naar een tuincentrum en een park. We verschuiven de dag een beetje naar de avond... Ik heb zelf wel al in de ochtend nog gesport. Lekker op een koele kamer.
Pff, ja daar was ik op het moment zelf echt te kwaad om. Ik heb het zó vaak gezegd en als ik er bij ben gaat het best, maar zodra ik er niet ben let hij niet op en mijn hond ziet alles als speelgoed. Dit is al het zoveelste wat stuk is, vrijwel altijd spulletjes van dochter. Dus ik heb hem buiten gezet (niet letterlijk natuurlijk) zonder er verder over na te denken. Hij geeft het wel altijd terug hoor, maar ik vind het niet nodig (en zo leert hond het nooit af natuurlijk). Maf genoeg doet ze dat maar bij bepaalde mensen, lang niet bij iedereen + als ik alleen ben met hond al helemaal niet.
Ik doe niet veel met dit weer. Ik ben vanochtend om 8.30 gaan sporten. Goede airco in de sportschool gelukkig. Verder niet veel. Beetje in het zwembadje gehangen en binnen gezeten met babydochter. Vanavond aangeschoven bij een bbq van vrienden. Nu in de tuin met een koud wijntje.
Gisteren deden we 's ochtends boodschappen, daarna gingen ze knutselen. In de middag werd er heerlijk relaxed in het zwembadje in de tuin. Vandaag zo'n beetje hetzelfde, boodschappen, binnen spelen, man ophalen op vliegveld, in tuin in zwembad. We wilden vanavond graag gaan bbq'en op het strand maar de kinderen wilden niet mee.
Ik heb morgen vrij. Net een zwembad besteld dus wij zitten morgen lekker in het zwembad op het balkon
Naar het meer geweest met 2 Kids van 4 en 7 jaar. Man moest helaas werken. Morgen met een 3 volwassenen en 5 Kids naar leuk buiten zwembad. Genieten.........maandag begint weer gewone leven
Morgenochtend naar de kinderboerderij... dan een siësta en dan in de avond na het eten ergens een ijsje eten. Overdag gaan ze dan wel af en toe in het badje.
nee hier ook niet...allebei een ventilator in de kamer...ramen open...en een koelelement in een washandje tussen de benen ... en nog steeds wakker... om 22.50 Bewaren
hetzelfde als de afgelopen 3 dagen wat een mazzel dat ik lekker vrij ben tot woensdag badje in de tuin, straks even ijsjes halen, en vanavond bbq
Vandaag werken van 10 tot 18u. Op het werk is het gelukkig nooit echt warm. Ik neem zelfs een vestje mee Zoontje is bij oma en opa . Lekker de hele dag zwemmen