Uiteindelijk hebben we gisterochtend boodschappen gedaan en heb ik nog een zand en watertafel weten te scoren dus de jongens hebben daar mee gespeeld en verder hebben we even genoten van de rust en lekker bijgetankt. Vanochtend gaan we boodschappen doen en vanmiddag hebben we met een vriendje afgesproken en gaan we naar de badjes in het Amsterdamse Bos. Geloof dat het vandaag sowieso al een paar graadjes koeler wordt. Nu hier binnen nog
Afgelopen dagen heerlijk naar strand en zwembad geweest. Vandaag even thuis blijf dagje, maar wij hebben een groot zwembad in de tuin waar de oudste zich zeker zal vermaken. Ik ga wat in huis rommelen, omdat ik volgende week ks krijg en echt wat dingen op orde moet hebben/krijgen!
Vandaag weer in het zwembad in de tuin. Eerst even wat huishouden, kleine wil met zijn klei spelen. Eind vd middag bbq in de tuin.
Vandaag wat verplichtingen zoals boodschappen en fysio, maar hebben een groot zwembad in de tuin en zijn gister naar het strand geweest dus wij vermaken ons wel 🌞
Vakantie is over hier en dus kind naar school en ik weer werken; zonder airco😭😭😭😭😭😭 Maar dit altijd nog liever dan grijze lucht en regen blegh. ' s Avonds is t ook nog zo heeerlijk😍😍😍 kan hier echt van genieten!!
Eergisteren naar een uiterwaarde geweest om te zwemmen, gisteren naar de zoo en voor vandaag staat de zwemtas weer klaar.... Maar eerst het telefoontje van de klinisch geneticus afwachten. Die belt om 10:45 en ik hoop dat mijn hoofd daarna nog naar zwemmen staat.
Ik ben gister half Nederland doorgecrossed en daarna ben ik naar vrienden gegaan en zijn we 2 uur met de honden naar een strandje geweest en hebben we heerlijk gezwommen. Vandaag moet ik in het voren koken voor mijn vriend voor volgende week en vanavond gaan we samen met onze hond zwemmen. Wij hebben zelf een pup van 15 weken. Gister waren we met 4 honden en ze genoten zo ontzettend van het water.
Ik kan niet tegen de warmte. Bij deze temperaturen blijf ik dan ook standaard binnen, met de lamellen en Luxaflex dicht om de warmte zoveel mogelijk beperkt te houden binnen.
Ik lig in het ziekenhuis. Ben gisteren bevallen. Temperatuur is hier wel aangenaam. Anders was ik naar het buitenzwembad in ons dorp gegaan.