Wat gaan jullie doen met deze temperaturen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Elena22, 25 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.108
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Uiteindelijk hebben we gisterochtend boodschappen gedaan en heb ik nog een zand en watertafel weten te scoren dus de jongens hebben daar mee gespeeld en verder hebben we even genoten van de rust en lekker bijgetankt.

Vanochtend gaan we boodschappen doen en vanmiddag hebben we met een vriendje afgesproken en gaan we naar de badjes in het Amsterdamse Bos.

Geloof dat het vandaag sowieso al een paar graadjes koeler wordt. Nu hier binnen nog ;)

2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Afgelopen dagen heerlijk naar strand en zwembad geweest. Vandaag even thuis blijf dagje, maar wij hebben een groot zwembad in de tuin waar de oudste zich zeker zal vermaken. Ik ga wat in huis rommelen, omdat ik volgende week ks krijg en echt wat dingen op orde moet hebben/krijgen!

3. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Vandaag weer in het zwembad in de tuin.
    Eerst even wat huishouden, kleine wil met zijn klei spelen.
    Eind vd middag bbq in de tuin.

4. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Vandaag wat verplichtingen zoals boodschappen en fysio, maar hebben een groot zwembad in de tuin en zijn gister naar het strand geweest dus wij vermaken ons wel 🌞

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Vakantie is over hier en dus kind naar school en ik weer werken; zonder airco😭😭😭😭😭😭
    Maar dit altijd nog liever dan grijze lucht en regen blegh.
    ' s Avonds is t ook nog zo heeerlijk😍😍😍 kan hier echt van genieten!!

6. Manque

Manque Niet meer actief

Eergisteren naar een uiterwaarde geweest om te zwemmen, gisteren naar de zoo en voor vandaag staat de zwemtas weer klaar.... Maar eerst het telefoontje van de klinisch geneticus afwachten. Die belt om 10:45 en ik hoop dat mijn hoofd daarna nog naar zwemmen staat.

7. Chrissie1990

Chrissie1990 Fanatiek lid

26 aug 2016
    1.195
    1.084
    113
    Hulpverlener
    Ik heb gewerkt en voor de rest in de tuin gezeten en niks gedaan.

8. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.715
    907
    113
    Ik ben gister half Nederland doorgecrossed en daarna ben ik naar vrienden gegaan en zijn we 2 uur met de honden naar een strandje geweest en hebben we heerlijk gezwommen. Vandaag moet ik in het voren koken voor mijn vriend voor volgende week en vanavond gaan we samen met onze hond zwemmen. Wij hebben zelf een pup van 15 weken. Gister waren we met 4 honden en ze genoten zo ontzettend van het water.

9. BloemJK

BloemJK Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.184
    3
    36
    NULL
    NULL
    Ik kan niet tegen de warmte. Bij deze temperaturen blijf ik dan ook standaard binnen, met de lamellen en Luxaflex dicht om de warmte zoveel mogelijk beperkt te houden binnen.

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Sporten en naar de kapper haha.
    En naar de afsluiting van het timmerdorp.

11. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Ik lig in het ziekenhuis. Ben gisteren bevallen. Temperatuur is hier wel aangenaam. :) Anders was ik naar het buitenzwembad in ons dorp gegaan.

12. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Gefeliciteerd! !

Deel Deze Pagina