Het is schitterend weer vandaag! Wij gaan dus lekker naar het strand om in de duinen te wandelen en wat leuke kiekjes van ons gezinnetje te maken! Wat dat betreft ben ik blij dicht bij de kust te wonen lekker wandelen door de duinen en een frisse neus halen. En samen met zoonlief "pijltjes" ( schelpjes ) zoeken op het strand hihi! Wat gaan jullie doen met dit weer?
Oudste had om 9 uur zwemles. Daarna heb ik even snel het huis gepoetst en nu is mijn man in de tuin bezig en zit ik op de ipad in het zonnetje. De kinderen zijn moet vriendjes voor op straat aan het spelen. Vanmiddag op verjaardagsvisite en daar zitten we, verwacht ik, buiten. Oh en ik wacht op nieuwe kleren, pakketjesman elk moment komen
Vandaag nog geen plannen maar morgen in ieder geval lekker naar Blijdorp met m'n kleine Het is idd echt heerlijk weer!
Hmm nog leuke ideeen voor Rotterdam? Manlief wil niet alleen maar saai wandelen... Maar wel naar buiten. Kinderboerderij zit om de hoek dus dat doen we al heel vaak. En speeltuin is natuurlijk leuk voor dochterlief maar voor ons wat minder. Dus tips zijn welkom
Ik ga vandaag weer verder met de tuin, straks een stukje fietsen met vriendlief en dan even crashen bij een nieuwe cafetaria twee dorpen verder Morgen naar het tuincentrum om nog wat vrolijke plantjes te kopen voor de tuin
Wij gaan zo naar het stadspark. Ze willen de duiven voeren en in de speeltuin. Vanmiddag misschien nog even naar het strand. Of anders gewoon lui thuis in de tuin spelen.
helaas moet ik zo gaan werken.. Morgen ook tot 3 uur. Daarna moeten we na een housewarming, helaas op en appartement.. Dus echt genieten van dit lekkere weer zit er nu niet in..
Wij zitten nog te bedenken. We willen in ieder geval wat gaan fietsen of wandelen. De opties zijn fietsen naar vrienden, is een mooie fietsroute door groen en langs water en dan bij vrienden even gezellig wat drinken in de tuin (we hebben zelf geen tuin, dus moeten ergens een tuin gaan opzoeken ). Of fietsen naar Rotterdam Airport om daar te gaan vliegtuigspotten, daar is het ook heerlijk weer voor, maar het vliegschema is vandaag niet helemaal ideaal, ongeveer 1 vliegtuig per uur dus het grootste deel van de tijd staan we naar een lege lucht te kijken. Of gewoon een rondje fietsen. Of wandelen naar de markt, is een wandeling van 3 kwartier met het risico dat we niet lang op de markt kunnen blijven omdat ik heel vaak naar de wc moet. Of met de metro naar de markt, dan hebben we langer de tijd om daar rond te lopen maar zitten we wel eerst in die muffe metro. Dus we weten het nog niet helemaal..
Vandaag niks. Geen auto bij de deur. Morgen komt er een vriendin en later ook haar vriend, maar hij gaat eerst vissen. Mijn vriend is gewoon aan het werk overdag. Vriendin en ik gaan morgen ook lekker even aan viswater zitten denk ik en daarna gaan We gourmetten met ons 4en!
M'n man is weg en ik heb lekker alles opengegooid en ben mijn huisje aan het schoonmaken. Straks lekker nog even op t balkon in de zon een boekje lezen. Het is zooooo lekker uit de wind!
Tuin doen en daarna de eendjes voeren in het park na de wandeling. Morgen werk tot half vijf. Dat is dan wat minder want morgen wordt het nog mooier geloof ik. Nou ja nu volop genieten
Ik ga zo naar de markt, lekkers halen voor vanavond. En dan ga ik de plantjes in de tuin zetten die ik gisteren gekocht heb. Heerlijk
Ik ben nu aan het werk, maar morgenochtend gaan we lekker in de tuin rommelen en morgenmiddag hebben we een verjaardagsfeest in een afgehuurd zaaltje. Had graag ook naar de zee gewild, hahaha...
We hebben zo een verjaardag , morgen wilden we naar de intratuin helaas is die dicht Dus gaan we wandelen met de hond van me vader in het bos
Vandaag balkonnetje klaar maken voor de zomer, en vanmiddag gaan we naar Klaas vaak de musical. Morgen hopelijk plantjes halen voor het balkon en naar de zwemles van zl. Maar tussendoor echt wel even genieten van het weer op mijn balkon!