Het gaat naar de spaarrekening. Het afgelopen jaar was erg duur, dus ik wil het graag aangevuld zien tot het oorspronkelijke spaarbedrag. We gaan dit jaar niet op vakantie en willen volgend jaar gaan verhuizen. Dus al het geld is welkom.
Het staat nu op de spaarrekening, maar helaas is onze wasmachine gister gesneuveld. Dus kunnen we het geld weer terugboeken om een nieuwe te kopen... Jammer maar helaas. Timing is wel goed gelukkig, haha!
Ik betaal er altijd de woz-belasting van. Het deel wat overblijft gaat naar de spaarrekening. Het vakantiegeld van mijn man komt altijd in juni en meestal gaat dat ook naar de spaarrekening. Vakantie zit er ook dit jaar niet in... andere plannen
op de spaarrekening op de grote hoop, en we hopen ooit ons huis te verkopen en dan gaat het naar het nieuwe huis, maar ja, het vakantiegeld van vorig jaar staat daar ook nog op te wachten helaas
Mijn man krijgt het pas in Juni en dan gaat er een deel naar de spaar en de rest wordt gespendeerd aan een nieuwe tuinset. Mijn spaargeld is al op maar dat was ook niet de moeite,25 euro (zit net een maand in de ww)