We gaan even naar de rommelmarkt, dochter wil daar graag wat speelgoed faan verkopen op een kleed,dus doen we dat ff gezellig...moeder-dochter activiteitje
Niks. Het wordt hier niet gevierd. Misschien ga ik zondag wel even naar de nederlandse school om te kijken of dat pietepeuterige rommelmarktje wat voorstelt. En kijken of ik een kroketje kan scoren, nomnomnom.
Hangt erg van het weer af! Sowieso naar het centrum daar is genoeg te doen maar als het koud is zijn we zo weer thuis, ik hoop dat het een stralende dag wordt!
Naar Italië Eerste jaar dat we het niet vieren normaal altijd met de boot op de grachten in Amsterdam. Maar met een dreumes en een baby in mijn buik is het ook niet zo erg om een jaartje te missen.
werken helaas....zit nu met bijna alle feestdagen opgescheept omdat mijn verlof tussen kerst en carnaval viel....
In ieder geval NIET het centrum in... De Koningin komt hier namelijk en er worden tussen de 40.000 en 80.000 bezoekers verwacht. No way dat ik daar tussen ga staan met de kleine meid. ik kijk wel op tv en misschien bbq-en mits het weer dit toelaat.
De avond ervoor de stad in met vriend en vrienden (als ons zoontje bij opa en oma kan logeren, anders blijft één van ons thuis) Overdag even de stad in naar vrijmarkt en braderie (als het goed weer is) en als we nog puf hebben en er moeten weer bandjes van bekenden spelen, gaan we nog wel even kijken. Daar komen dan ook weer allemaal vrienden en bekenden met of zonder kinderen op af. Altijd erg gezellig!! Maar als het smerig weer is, blijf ik denk ik thuis (in elk geval overdag)
Ik heb nog geen idee. we zijn door vrienden uitgenodigd om op de vrijmarkt in utrecht te gaan kijken, voor de rest nog geen plannen.
Zo min mogelijk De vrijmarkt van Utrecht begint letterlijk bij mij om de hoek, dus misschien even wandelen door de stad. Verder weinig plannen. Heb niet zoveel zin om met mijn dikke buik tussen de herrie en drukte te staan. Vriendlief gaat misschien 's avonds stappen, dus huissie voor me alleen is ook niet verkeerd
s'ochtends spulletjes verkopen. Ik heb echt mega veel speelgoed en kleding. (dochter van mijn vriendin helpt mij mee want eigenlijk mogen er alleen kinderen staan). smiddags weet ik nog niet.