Wij gaan even naar het park..daar is het koninginnedag4kids..zo schattig die kleintjes..dus daar even kijken en verder lekker niksen
Ik ga lekker staan met mijn spulletjes. Heb nog zoveel inkoop. Ik woon overigens in Amsterdam. Zal wel poepiedruk zijn. Ze verwachten totaal 1 miljoen mensen ppfff
De planning was om naar het Vondelpark te gaan, maar omdat ik nogal last van bekkeninstabiliteit heb, slaan we dat dit jaar maar over en blijven we gewoon lekker thuis van het mooie weer genieten.
Wij gaan misschien naar de oranje markt in de stad of zwemmen als het warm blijft. Savonds barbequen!
Wij hebben in de wijk een grote porchesale, dat is ieder jaar, niet zo zeer omdat het dan Koninginnedag is maar omdat we binnenkort weer terug emigreren naar NL en onze wijk vind dat een mooie dag om onze spulletjes te verkopen! Zal mij benieuwen wat we allemaal kwijt raken, het zwembad en het dressoir hebben we al verkocht!
Zo dat is lekker meis! Geniet er lekker van! Heel veel plezier. Wij gaan met Koninginnedag naar Amsterdam. We hebben voor een nachtje een hotelkamer gereserveerd dus we blijven daar lekker een nachtje. liefs Divi
koniginnedag is de sterfdag van mn vader, 2 jaar geleden. Heb dus niet veel zin in feesten. We gaan van ´het weekend de carport verfen en zullen proberen er toch een fijne dag van te maken.
Hier in Belgie vieren wij die dag niet(de meeste winkels zijn ook gewoon open tenzij ze de brugdag maken voor 1 mei),het enige wat ik ga vieren is mijn verjaardag want ik verjaar op 30 april
Geen idee nog..niks bijzonders, als het zo warm blijft misschien s'ochtends eventjes hier in t dorp, ze organiseren van alles voor de kids, en s''middags lekker in de tuin met Valentino in t badje!