Vandaag(koningennacht) de stad Utrecht in en ook nog naar Denhaag! koningendag zelf blijf ik in me dorp, lekker wandelen met Yassir. Niet te lang als het warm is.
Mannetje moet eerst werken tot half 3 Maar dan kan ik rustig aan beginnen die dag Mischien daarna even naar onze geboortestad Delft, daar zien we dan altijd al onze vrienden en drinken we gezellig wat ( Mischien dus ) En anders wordt het een rustig dagje thuis en genieten van het mooie weer
Ik heb eigenlijk nog geen idee. Zie het niet zo zitten om tussen 1 miljoen mensen te gaan lopen in A'dam Misschien dat we gewoon even naar Den Haag gaan. Is volgens mij ook altijd wel gezellig
ben nog te zwak om iets te ondernemen. dus word de hele dag thuis zitten, baal hier echt flink van, wil zo graag met mijn mannetje showen. groetjes susanne
selam we gaan morgen naar een boulevard achter ons huis en lekker winkelen want tamer heeft zomer kleding nodig. Heb maar weinig tshirts en korte broeken. veder moet ik van 17.00 uur tot 21.00 uur werken.
Ik moet morgen klarinet spelen met onze harmonievereniging. Wij verzorgen altijd de aubade.( zijn er uberhaupt nog mensen die weten wat dat betekend?) En voor de rest van de dag hebben we niks gepland. Een beetje rondsnuffelen in het dorp hier, denk ik.
Morgenochtend helemaal niks, lekker relaxen. En in de middag willen we even naar Bussum, de markt bekijken Veel plezier allemaal!