Ik hoop net bevallen te zijn, anders zal het wel gewoon een dagje thuis zijn. En even op en neer naar de kleedjesmarkt zodat dl even op het springkussen kan daar.
Als het droog is met het hele gezin gezellig op zoek naar wat speelgoed en een fietsje voor de oudste op de vrijmarkt! Als het regent misschien ook wel maar dan zonder kindjes!
Waarschijnlijk moet ik gewoon werken. Andere willen we even hier op dorp kijken, als hier niks te doen is gaan we naar Gouda
Heb werkelijk geen flauw idee, denk niet dat ik zin heb om in de zeik regen met de meiden ergens heen te gaan zal dan wel ff bij m'n ouders koffie drinken worden.
Ik moet die dag gewoon werken. Tegenwoordig zijn de winkels hier gewoon 7 dagen per week open... En meestal koopt niemand iets op zo'n dag.. (Schoenenwinkel)
Wij gaan naar een eendjesrace. We hebben 2 badeendjes 'besteld' voor de race en daarmee kun je leuke prijzen winnen (ipad, fiets, maar ook een troostprijs als een ijsje met 2 bolletjes). De winst van de race gaat naar het opbouwen van een natuurspeeltuin hier in de buurt, wat weer leuk is voor onze dreumes als ze iets ouder is. We winnen dus sowieso
S ochtends nog even over de vrijmarkt en daarna met gierende banden naar Zuid Frankrijk voor 1,5 week
Niks bijzonders. In de ochtend en middag op de vrijmarkt lopen (geen idee of dat in deze plaats boeiend is, eerste jaar dat we hier wonen). En dan gewoon eten en drinken en op tijd naar bed. Vriend moet werken vanaf de middag tot in de avond.
's morgens lekker de stad in met de kids van mijn vriend rommelmarkt en gewone markt plus de activiteiten bekijken, 's middags gaan ze weer naar huis en dan weet ik nog niet wat we gaan doen.
We gaan proberen om naar de stad te gaan... Maar het zou erg slecht weer worden...dus misschien ook wel lekker thuis... Ik haal in elk geval iets leuks om te knutselen speciaal voor Koningsdag... dus kunnen we sowieso iets leuks doen.
Zit te twijfelen, als het echt bagger weer wordt dan kijken of er een museum open is en daarnaar toe gaan. Mijn oudste zoon heeft dit jaar geen zin om te struinen en hij wil ook niet verkopen.
hier eerst lekker relaxen tot oma komt en dan even over de kleedjesmarkt en daarna moet dochter optreden en dan even lekker lunchen en dan nog even terug naar het centrum waar vanalles te doen is voor onze dochter
Naar een festival Kingsday goed vieren haha! Volgend jaar moet ik werken met koningsdag dus dit jaar het flink vieren 😜