Eerst hier in de stad over de rommelmarkt struinen, dan thuis even wat eten en dan gaan we 's middags naar een rommelmarkt in een andere plaats Normaal gesproken gaan we 's avonds naar de kermis en vuurwerk kijken, maar onze meivakantie valt heel raar dit jaar. Komende week moet zoon nog gewoon naar school, hij heeft alleen woensdag vrij. Gezien hij donderdag dus om 8:30 weer in de klas moet zitten, gaan we woensdagavond maar niet meer weg.. Hier voorspellen ze trouwens 's morgens wat regen, 's middags zou het wel goed te doen zijn. En even if, ook met regen gaan we gewoon lekker de deur uit. Koningsdag vind ik echt de allerleukste dag van het jaar, regen gaat ons niet tegenhouden
Hangt een beetje van het weer af heb niet echt veel zin om door kou en regen over een rommelmarkt te slenteren.
S'ochtends onze kindjes bij oma halen, zij gaan met koningsnacht logeren (papa en mama gaan weer eens lekker op stap) en daarna een rondje over de slingermarkt bij ons in het dorp. Hopelijk wordt het een beetje lekker weer.
Eh 's ochtends lekker relaxen in huis vast met de tv aan om ff naar koning en koningin te kijken. 's middags misschien nog ff naar kleedjes markt hier (al stelt dat niet veel voor).
Dat gaat helemaal van het weer af hangen. is het droog dan gaan we eerst met mijn man en vader mee naar de een vaste markt om de kraam op te bouwen. Daarna gaan we de stad in naar de vrijmarkt. Als het regent blijven dochter en ik denk ik thuis.