Wat gaan jullie doen met Oud en Nieuw?

Discussie in 'De lounge' gestart door Anouk2005, 14 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Wij zijn gewoon thuis.

Mijn man is bakker en als hij thuis komt van het werk dan bakt hij nog oliebollen op bestelling. (veel)
    Hij gaat dan meestal tussen 18:00-19:00 naar bed tot 22:00 ongeveer.
    De kinderen halen wij meestal om 23:30 er uit.

2. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    wij ook gewoon thuis met zijn 3tjes , eerst lekker gourmetten savonds voor de tv of spelletje en wat lekkers
    kan onze kleine man gewoon zijn eigen ritme houden en ik weet niet hoelang ik het uithoud om wakker te blijven

3. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Wij gaan in Engeland oud en nieuw vieren, klinkt leuk maar ik heb er geen zin in omdat mijn schoonouders mee gaan. Man en ik gaan altijd tussen kerst en jaarwisseling op vakantie en wilde dit jaar de meiden meenemen. Mijn oudste vertelde enthousiast tegen oma dat ze mee mochten naar Engeland en toen nodigde oma zichzelf ook uit bij haar. Mijn dochter(s) blij maar ik en man totaal niet. Voor dit ene jaar gaan we het doen omdat we het ze gunnen. Oma is nogal dominant en probeert al jaren de kinderen te claimen dus ben ik voor om grenzen te stellen (ach een heel lang en vermoeiend verhaal...).
    Dus ik heb er niet veel zin in al is het bijzonder om in Engeland het te mogen vieren.

4. soeza

soeza Niet meer actief

Zoals elk jaar blijven wij thuis... En eigenlijk komen er elk jaar vrienden langs, dus we zitten eigenlijk nooit alleen.
    Kindjes haal ik eigenlijk nooit uit bed, zijn ze nu nog te klein voor denk ik...

5. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Wij blijven lekker thuis, eerste oud en nieuw met onze meiden, ben heel benieuwd hoe dat zal gaan met al dat vuurwerk :)

Vorige jaren vierden we het meestal bij vrienden.

6. Boommm

Boommm Niet meer actief

Vrienden van ons geven elk jaar een groot feest. Daar gaan wij ook dit jaar heen. Kindjes gaan gewoon mee en zullen in campingbedjes boven liggen. Heb er nu al zin in!

7. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Thuis blijven en op tijd naar bed. Ik vind "oud en nieuw" niks aan. Mijn man zit bij zijn familie.

8. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    niks bijzonders. iets lekkers eten en later op de avond komen mijn ouders. mijn ma moet eerst werken, de oudjes naar bed brengen:) waarschijnlijk liggen wij om 1 uur gewoon lekker onder de wol ook. heb niet zoveel met al die feestdagen

9. p1982

p1982 Niet meer actief

moet eerst werken tot 15 uur

me ouders komen daarna en gaan we gourmetten, kids naar bed en rond 23 uur eruit en mogen ze er bij zijn, vorig jaaar neit gedaan maar beide gillend wakker

in de tussentijd wat lekkere dingen op tafel en kaarten met me ouders

10. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Was de bedoeling lekker met zn 2en(3en) te vieren, maar door omstandigheden wonen we dan samen met mn moeder en broertje, en gaan we het met hun vieren :) Ook al gaat mn broertje daarna met zn vrienden weg haha, maar wel erg leuk! Niks bijzonders, oliebollen eten, tv kijken.. zoiets

11. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Geen idee..... nog niet over nagedacht.

12. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Met de hele familie bij mijn moeder, elk jaar. En elk jaar een groot succes. Deze keer voor mij kinderchampagne:D maar dat vind ik niet erg, champagne vind ik toch niet zo lekker.
    We doen dan lekker gourmetten en mijn moeder maakt zelf oliebollen en appelbiljees. Mmmm nu al zin in haha:D

13. 2jees

2jees Niet meer actief

Ik weet het ook nog niet.

14. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Lekker thuis!
    Eerste jaar dat we hier wonen dus heb geen idee of er veel of weinig vuurwerk zal zijn.
    Misschien komen er vrienden van ons net als verleden jaar.
    Zoonlief is panisch voor vuurwerk ( zelf ook geen held) dus niet naar buiten.
    Lekker eten en tv kijken en zien hoelaat het gaat worden.

15. potjesoep

potjesoep Bekend lid

13 apr 2014
    713
    0
    0
    als het goed is ben ik dan net bevallen dus herstellen en genieten van mijn kleine jongen :D

16. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Zijn gewoon thuis. In onze nieuwe huis. :D
    Vorig jaar zijn we ook gewoon op tijd naar bed gegaan. Maar hierin ons hofje wordt niet veel gedaan aan vuurwerk.
    In onze nieuwe straat ff afwachten wat ze daar allemaal gaan doen.

17. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Gewoon lekker thuis :)
    Hier geen zin om bij nacht en ontij met de kids nog over straat te gaan.
    Vrienden van ons komen hierheen, dus dat wordt lekker borrelen met elkaar.

18. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gaan naar vrienden toe die nog meer vrienden uitnodigen, word vast een gezellig clubje. Kids nemen we ookee en leggen we daar op bed, en we zien wel hoe t gaat, als ze niet willen slapen vallen ze vanzelf beneden wel in slaap en mocht t echt niet gaan of een drama worden dan kunnen we altijd nog naar huis we zien t wel 😄

19. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik weet het niet. Ik hoop dat ik samen met mijn kleine knapperdje ben. Het kan zijn dat we op het laatste moment toch besluiten ergens anders heen te gaan, maar ik denk dat we voorlopig thuisblijven. We krijgen ongetwijfeld (heel) veel uitnodigingen.

Als ik heel eerlijk ben vind ik er de laatste jaren niks meer aan. Het vuurwerk trekt me niet meer, al dat oliebollen-eten mag wel wat minder, ik drink niet, het is eigenlijk feest om niks (ja een nieuw jaar, so what? :p) en ik hou totaal niet van bordspelletjes of de televisie aan en 'ik hou van holland' kijken.

En ik bedoel het écht niet zo negatief als het klinkt. Niet neerbuigend, depressief of weetikveel wat iemand van mijn post zou kunnen vinden, maar ik zou gewoon blij zijn met een avondje op de bank met wat lekkers voor mezelf (zelf uitgekozen) in slobberkleding, met de gordijnen dicht en een lekker dik warm vest en pantoffels aan, met de laptop op schoot series/films kijken waar ik anders gewoon geen tijd voor heb (vrij maak).

En dan kleed ik mij rond kwart over twaalf wel eventjes fatsoenlijk aan, haal ik mijn mooiste liefste knapste kind uit bed wanneer hij wakker wordt van het vuurwerk (als hij dat al niet is), knuffel ik hem helemaal plat en ga ik samen met hem buiten de buren wel de beste wensen wensen en een klein beetje vuurwerk kijken op duidelijk gepaste afstand, maar die verplichte avondjes opzitten vind ik gewoon niet meer leuk. Ik ben bijna dertig en elk jaar is het hetzelfde. Laat me met rust :p!:D Whahahahaha.

20. Hemera

Hemera Actief lid

31 aug 2014
    187
    10
    18
    Wij zitten met een heel stel vrienden in een huisje ergens.

Deel Deze Pagina