Wat gaan jullie doen met oud/nieuw ?

Discussie in 'De lounge' gestart door mel, 30 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.236
    16.603
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Is toch hartstikke leuk meid!!
    Lekker genieten.

2. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Normaal organiseren we bij ons thuis een groot feest. Dit jaar slaan we even over :D Wel hebben we 2 bevriende stellen uitgenodigd die gezellig hier komen. Lekker hapjes eten, kletsen etc. en om 00.00 vuurwerk kijken!

3. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    Overdag gaan we met familie olibollen bakken, traditie gebeurd elk jaar opnieuw.
    en savonds zijn gewoon thuis, zoonlief zal ik wel wakker maken voor 12 uur zodat we vuurwerk kunnen kijken.

4. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.835
    3.629
    113
    Wij blijven ook gewoon lekker met z'n drietjes thuis. Sinds ons zoontje is hebben we dat eigenlijk steeds gedaan, geen gesleep met zo'n kind midden in de nacht, gewoon lekker in zijn bedje. Inmiddels heeft hij wel de leeftijd dat ik best wel weer eens bij familie langs zou willen, maar nu ben ik zwanger en kapot, dus gewoon weer lekker thuis. Eerst wat kindervuurwerk in de tuin afsteken (sterretjes, trektouwtjes, knalerwtjes), dan kind lekker naar bed en wij duiken knus op de bank voor de tv met lekkere hapjes. Na alle drukte rond Sinterklaas en kerst heb ik er ongelofelijk veel zin in.

5. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    ik heb nachtdienst :( dus mijn vriend en kindjes zijn alleen thuis .

anders hadden we ook niets bijzonders gedaan omdaqt we ook nog 3 honden hebben waarvan er 2 echt bang zijn voor vooruwerk dus kunnen geen kant op :)

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Eerst uit eten, daarna naar het nationaal vuurwerk in Rotterdam en daarna naar een feest in een club in Rotterdam :D

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Wij zijn dit jaar ook voor het eerst "alleen" thuis met het gezin. Daarvoor altijd met vrienden door gehouden. Ik vind het eigenlijk maar een raar gevoel. Als we zo'n avond met vrienden doorbrachten en iedereen wel iets regelde qua eten e.d keek ik daar echt naar uit, naar de gezelligheid.
    Maar van de andere kant denk ik; het niet hoeven slepen met de kinderen is toch ook wel fijn. Gewoon lekker op de bank, vuurwerk kijken met de kids.. Ik denk dat dat ook wel gaat bevallen.

8. muis26

muis26 Fanatiek lid

wij blijven lekker thuis..... met zn viertjes....

allemaal lekkere hapjes gehaald. stokbrood, smeerseltjes, wraps, kaas, worst, hmmmmmm zin in!!! :D

9. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Wij gaan naar vrienden toe en blijven daar slapen onze dochter gaat gewoon mee:D

Deel Deze Pagina