Ja, vandaag. Ik vind het eigenlijk zonde van het geld maar kon de gedachte: 'Stel je toch voor dat je wint..' niet weerstaan
Ja we hebben er 2, altijd spannend. We zijn met een paar man en allemaal loten. Ik heb ze al verteld als ik flauw val hoeven ze niet 112 te bellen dan hebben we een grote prijs gewonnen (droom droom)
Dit, maar wel maar een half lot gekocht. Vond 30 euro uitgeven net iets te veel van het goede. En met 15 miljoen ben ik ook tevreden hoor
Ik heb toevallig dit jaar ook online twee halve loten gekocht. Vond het wel veel geld maar de gedachten stel nou dat ik echt wat win overheerste toch haha.
Wij kopen elk jaar met een groepje 10 Staatsloten. Hopen dat we dit jaar eindelijk een keer flink in de prijzen vallen.
Wij zijn geen lid bij een loterij maar mn mn wilde het toch een keer in zn leven gedaan hebben dus 2 halve loten gekocht. Onder gemopper van mij want je kan er bijna een week van eten zo duur!
Wij hebben 2 halve loten gekocht. We zijn trouwens ook weer voor een maandje lid geworden van de postcodeloterij . Mijn vriend is hier degene die de "wat als..." gedachte niet kan weerstaan... haha
4 hele M'n man is er van overtuigd dat het dit jaar gaat gebeuren.. Net als vorig jaar, het jaar ervoor, daarvoor, daarvoor... We hebben ook een abbo op de Staatsloterij.. En 6 postcodeloten! Die vent van mij is gek en een enorme dromer.. Pf
Onee correctie 7 postcodeloten. Er was er weer 1 "gratis".. Die hij dan vergeet op te zeggen. En vervolgens niet "kan" opzeggen want STEl je voor! *troost zich met de gedachte dat het goede doelen steunt*
Mijn tante heeft een straatje halve loten gekocht. De winst gaat door vieren (als die er is dan). Kregen vanavond allemaal een kopie van de nummers.. Ben benieuwd.