Weet niet waar jullie kijken voor het weer maar zondag wordt het zonnig en 22 graden, dus wij gaan lekker barbecuen voor het eerst in onze eigen tuin
ik hoop dat mn man wat aan de tuin verder kan doen. verder niks. misschien even ergens een frietje scoren.
Eerste pinksterdag hebben we familiedag, een buitenactiviteit en ik ben dus blij met de goede weerberichten. Tweede pinksterdag hebben we 's ochtends een verjaardag. Wij zijn dus mooi onder de pannen.
Zondag rustig aan doen, even kijken wat het weer doet en misschien dan lekker even gaan wandelen of zo. Maandag naar Amsterdam voor de Game of Thrones tentoonstelling en s'avonds eten we bij mijn schoonouders.
in de file staan op weg naar de meubelboulevard Maar morgen in de tuin bezig, zondag verjaardag en voor maandag nog geen plannen
1e pinksterdag naar het theater om Het Zandkasteel te kijken. 2e pinksterdag, hopelijk beter weer dan vandaag, bedoeling is dan Sprookjeswonderland.
Wij hebben alleen de zondag samen (morgen en maandag moet vriend gewoon werken). Denk dat we naar artis gaan. Vorig jaar waren we druk bezig met het zwembad op zetten
1e pinksterdag dierentuin en pannenkoekenboerderij met vrienden 2e pinksterdag komen de 2 kids van mijn broer hier de hele dag.