Wel erg leuk.. Bij appels zie je het wel eens. Dat zou ik niet doen omdat dat eten is. Maar ik denk wel dat de roos snel raar wordt. Beetje onnatuurlijk eigenlijk..
bij appels ken ik het wel. daar gaat een mal met de tekst overheen als ze nog een de boom hangen zodat dat deel niet verkleurd. bij rozen nog niet gezien
Bij de intratuin kan je ook zaadjes kopen met een tekst erop, als je dan het plantje laat groeien krijgt hij blaadjes met de tekst erop Ik vind het wel leuk
Ja dan zou je het eens moeten kopen he om het te proberen.... Onnatuurlijk ja, nee ze groeien niet zo hahahaha...maar wel heel apart!
Vindt je het zo duur ...... nee die mening deel ik niet. Weet niet of je al eens eerder een gewone roos hebt gekocht? Die kosten net zoveel
Oh ja.....dat is ook grappig!! Maar hoe werkt dat dan.....het is een zaadje en toch komt er een tekst..hmm....
Idd leuk maar wel kassa zeg. Wat een geld!! Ik zou het er niet voor over hebben, zou het zelf proberen oid. Zuinige hollander haha
Heel apart ik heb de site gelijk in mijn favorieten opgeslagen en ga er zeker gebruik van maken Ik vind het zeker niet te duur heel leuk idee
Ik heb al vaker een roos in een koker kado gegeven, die kosten echt wel 5 euro Daarom kan ik die 8,95 niet duur vinden met een leuke tekst erop Ik zou ze zelfs drogen, dan heb je er lekker lang van