Wat gaan jullie doen op koninginnedag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Nijn84, 27 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    +1! Verschrikkelijk, op je tenen moeten lopen en geen cm kunnen bewegen omdat je anders tegen iemand aan loopt ;)

2. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ik moet werken.

3. Within

Within Niet meer actief

Ik ga met koninginnenacht werken tot 5 uur, dus waarschijnlijk uitslapen en daarna zien we wel of we nog energie over hebben

4. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    s'morgens naar mijn ouders en naar de vrijmarkt in hun wijk

daar laten we waarschijnlijk ons meisje achter en dan gaan we met de boot naar Amsterdam om een rondje Jordaan te doen.
    Rond een uur of 5-6 zijn we dan meestal weer in centrum Zaandam en dan gaan we bandjes kijken.

Dit is al een traditie van jaren en het is en blijft leuk:)

5. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    ik ga weer lekker werken

6. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    s'ochtends even naar de vrijmarkt en smiddags krijgen we kraamvisite

7. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    Prinsennacht werken,koninginnedag...ook werken. Mss na 15uur nog even met man en zoon naar het centrum wandelen,ligt een beetje aan het weer.

8. tulip

tulip Niet meer actief

even naar de vrijmarkt, s middags het terras op en lekker uit eten.

9. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Dank je wel! En jullie sterkte toegewenst.

10. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Ik ga lekker naar de plaatselijke kinderboerderij, ik haat echt dat stapvoets lopen langs kleetjes wat meestal vol ligt met troep, op de kinderboerderij doen ze spelletjes voor de kids, kunnen ze diertjes kijken, hebben ze een spring kussen dus ik neem een boek mee en de kids die vermaken zich wel.

11. tulip

tulip Niet meer actief

op koninginnendag op kraamvisite gaan bij iemand, daar zou ik dan nooit opkomen

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Naar de Efteling :)

13. Uitslapen! De 29e uit in Utrecht, denk dat we rond een uur of 6 thuis zijn.. Normaal gesproken slapen we altijd bij m'n oma de 29e en moet ik altijd naar de rommelmarkt, gewoon omdat het 'traditie' is, maar ik denk dat ik dit jaar na het uitgaan maar gewoon lekker naar huis ga en lekker lang in mn eigen bedje blijf liggen..

Volgens mij is er hier helemaal niks te doen, ik heb niets met brabanders en al helemáál niet met feest-vierende brabanders, dus zal smiddags en savonds ook niet veel worden denk ik :)

14. Gewoon in mn woonplaats dit jaar! Want Bea komt hier:D

15. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Werken. :(
    Man gaat met ons zoontje en vrienden van ons met hun zoontjes het dorp in hier. Er is nog best veel te doen voor de kindjes hier en er is oranjemarkt.

16. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Wij gaan met een hoop buren(vrienden) naar een park hier in de buurt. 2 Van onze groep gaan de rommelmarkt over en de rest gaat naar de kermis met de kinderen.
    Na zo'n 2 uur gaan we naar huis en bij iemand thuis (met mooi weer in de tuin) zitten. Lekker borrelen met wat lekkers en 'savonds samen eten. En aangezien ik de dag ervoor al iedereen in mijn toko heb omdat dan jarig ben is het gelukkig niet bij mij.

17. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    's ochtends tv kijken, oudste had op school gehoord dt de koningin op tv kwam en wilde dat wel graag zien, vind ik een goed plan, vind ik zelf ook altijd wel leuk om te zien! ;)
    en 's middags gaan we weer even knuffelen met ons nieuwe neefje die donderdag geboren is! Ben zelf vandaag al even geweest maar mn man kan niet eerder als maandg ivm storingsdienst (dan kan ie geen uur hiervandaan zijn)... heb er nu al zin in ;)

18. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Wij gaan niet erg veel doen, ik ben nog steeds herstellende van een hernia dus ik kan niet ver lopen. We gaan denk ik wel even naar de vrijmarkt (niet in Utrecht maar gewoon in Nieuwegein) maar wel 1 waar ik dichtbij uit de auto of tram kan stappen.

19. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Ik strijk neer op een pleintje hier en ga proberen Anthony's kleding die hij niet meer past te verkopen :D
    Heb 7 zakken vol maatjes 56 tot 98 aan broeken, truien, t-shirts, jassen, vesten ect ect.

20. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Even naar de vrijmarkt en daarna bbq-en!!! :D

Deel Deze Pagina