Ik ga 's middags met de oudtse naar het circus hier achter mij (ik heb nu olifanten, paarden en kamelen in mijn 'achtertuin'!) Zo leuk!!!
Met onze dochter naar het Vondelpark (Amsterdam). ieder jaar gingen we met zijn 2en en is altijd reuze gezellig.
Niks, hier wordt dan ook niks georganiseerd. vroeger wel toen was het 1 groot feest hier in het dorp voor de kinderen en ouders... maar nu? 1 grote dode boel dus ik ga niks doen
Dagje Deutschland. We geven niet echt veel om die dag. Op zich vind ik het ook nog wel even leuk om eerst te kijken naar de koningin op tv. En of er geen vreemde dingen gebeuren. Hoop dat ze een mooie dag zullen hebben morgen. De koninklijke familie heeft toch wel genoeg op hun bordje gekregen...
Wij gaan hier even het centrum in een biertje drinken op me vriend zijn verjaardag met vrienden dan lekker weer naar huis
misschien stukje wandelen naar marktje, maar dan alleen die dichtbij want heb snel last van mn bekken en verder kunnen we niet want heel het dorp is afgesloten omdat Bea hier komt en 's middags ga ik lekker naar het ziekenhuis op kraamvisite bij mijn vriendin, weg uit de drukte!
Vluchten! We wonen in Rhenen en man moet met het korps in Veenendaal spelen. Slapen vannacht dus bij schoonouders in Veenendaal, anders lukt het hem niet om morgen om 7.30u in Veenendaal te zijn. Als hij terug is maar naar mijn ouders in het noorden, want tot het eind van de middag komen we Rhenen niet meer in
hier met manlief, schoonzus en haar dochtertje heerenveen in is als het goed is wel wat te doen, vrijmarkt enz
's Morgens eerst de optocht lopen, mijn man heeft net met de kinderen hun fietsen mooi versierd. Is altijd erg leuk, fanfare ervoor en alle kindjes hebben hun fietsen en skelters versierd. Dan lekker thuis naar de tv kijken, naar de koninklijke familie, ik heb net oranje cupcakes gemaakt, dus dat komt goed. Aan het eind van de middag gaan we naar de kermis hier in het dorp. Voor de kinderen is er van alles te doen en ook aan de volwassenen is gedacht. Heel gezellig, we komen altijd een hoop bekenden tegen.
Hier eerst nog even werken (kom uit de slaapdienst, dus ben dan om 9.15 vrij) en dan even de stad in naar de vrijmarkt
's ochtends eerst vriendlief even op 't werk afzetten en dan tussen 8.00 en 9.00 bellen met het ziekenhuis hoe laat ik voor de CTG terecht kan. Vandaag onverwachts een paar uurtjes in het ziekenhuis geweest omdat ik de kleine de hele dag al niet gevoeld had. Hartslag was goed, maar hij was wel heel erg rustig, en i.v.m. m'n zwangerschapssuiker willen ze het goed in de gaten houden... En als ik dan weer gewoon naar huis mag, lekker rustig aan, ik ga er dit jaar niet op uit, ben blij dat ik nog net de hond uit kan laten Voor degenen die wel veel plannen hebben (of dates): heel veel plezier, en dat het weer maar zo mag wezen als dat men voorspeld heeft!!!