wat gaan jullie doen vanavond met oud en nieuw

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 31 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Leuk Elvira geniet ervan!!
    En foto's zijn inderdaad welkom haha
     
  2. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Wij gaan met zijn 3-en lekker gourmetten en vanavond lekker voor de buis hangen.
    Nikky gaat gewoon naar bed en we maken haar om half 12 wakker.
     
  3. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Wij gaan naar mijn ouders, er zijn allemaal lekkere hapjes en we zullen wel tot 12 uur voor de buis zitten. Wat er allemaal na 12en gebeurt, dat zien we dan wel.
    Alvast een spetterend 2006 allemaal :D :D
     
  4. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Wij krijgen vrienden op bezoek en gaan met z'n vieren lekker eten en een filmpe/tv kijken en om 12.00 vuurwerk afsteken en alcoholvrije bubbels drinken!

    Pim
     
  5. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    wij wel omdat naomi in het donker er voor bang is slaapt ze niet op haar kamer dus ze is beneden de hele tijd en ligt op de bank of in het camping bedje teslapen

    wij blijven heerlijk thuis
    heb op dit moment echt de pest er even in har moest vandaag werken prima op zich zo tegen 2uur vrij zijn nou niet dus :cry:
     
  6. celientje

    celientje Actief lid

    9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    Wij zijn lekker thuis vanavond met zijn tweetjes, weet nog niet wat we gaan doen, kan tv kijken zijn, of iets anders gezelligs ;) , misschien om 12 uur even naar buiten, maar kan ook gewoon naar buiten kijken worden, we zien het wel, t zal best wel gezellig zijn.
    Iedereen een goede jaarwisseling en een beregoed 2006 toegewenst !!

    groetjes celiene
     
  7. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    wij vieren oud en nieuw al jaren met een hele club vrienden, zo ook dit jaar. Ik ben echter wel benieuwd hoe lang nog, want de kinderschare breidt uit!!! En ook die moeten allemaal een plekje hebben om te slapen voor 12 uur. Of dat volgend jaar ook nog gaat lukken ....
    groetjes Karin
     
  8. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Wij blijven thuis.
    Mijn broer is afgelopen juni geheel onverwacht overleden en we hebben dus eigenlijk niets te vieren.....en het nieuwe jaar wordt niet veel beter want ik krijg hem natuurlijk nooit meer terug.
    Voor ons wordt het gewoon een avond zoals alle andere avonden, alleen de kinderen mogen wat sterreflitsers afsteken. En oliebollen eten.
    Tot 2006 dames....
     
  9. Niet meer actief

    wat verveldn zo'n avond voor jullie dan zeg gina.
    Heel veel sterkte
     
  10. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Wij zijn ieder jaar met hetzelfde clubje vrienden bij elkaar, steeds bij iemand anders, zo ook dit jaar. We hebben allemaal kleine cadeautjes gekocht, waarmee we een dobbelspel gaan doen. Je kunt dan cadeautjes van elkaar afpakken, doorgeven enz. Altijd errug gezellig, zeker met een glaasje wijn erbij. Moet nu nog even bedenken hoe ik me daar vanavond uit ga lullen, nog iemand tips?
     
  11. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    Belgiƫ
    Wij blijven lekker thuis ! ... Is buiten zo'n ongezellig weer ... nu al ff gezellig met familie en kids ... en vanavond als kids in bed zijn..
    gezellig met z'n tweetjes !!
     
  12. Niet meer actief

    he tjenna balen zeg dat har niet thuis is gekomen zeg. Is hij nu wel thuis meid
     
  13. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    tja, ik ga denk ik maar voor een glaasje wijn, ik weet nog niet of ik zwanger ben (NOD 4 jan) maar ik heb hier al eens ooit eerder gezegd, ik ga er pas rekening mee houden als ik het weet, anders kan ik voorlopig nooit meer iets drinken zonder me schuldig te voelen. En tja, ik drink ook nooit zoveel op een avond, daar praat ik het voor mezelf maar mee rond.

    Karin
     
  14. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Ik denk dat ik ook gewoon een glaasje meedrink. Volgens mij ben ik niet zwanger en als het wel zo is dan zal een glaasje of 2 denk ik niet zo erg zijn. Ik zal gewoon nippen van mijn glaasje, zodat ik er lekker lang mee doe!
     
  15. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    nou geniet er van, wie weet is het voorlopig toch de laatste!!! Ik duim voor jou (en voor mezelf)!!
     
  16. Niet meer actief

    ik ga ook gewoon een wijntje drinken hoor meiden. maakt dnek ik niet zoveel uit hoor dat ene glaasje of zefls 2
     
  17. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Ik duim ook voor ons, zie dat we ongeveer gelijk de NOD hebben Duikster, voel jij al wat?
     
  18. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    pas om half 5 de buurman heeft hem gauw opgehaald anders was het half zes geweest das niet leuk hihi nu lekker genieten met ons 4tjes nouja eentje slaapt en krijgt weinig mee
     
  19. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Wij blijven ook thuis. Voor het eerst vieren we Oud en Nieuw samen met zn drietjes. Maar Isa is natuurlijk nog veel te klein om er iets van mee te maken. Wat wel vervelend is, is dat haar kamertje aan de voorkant is en dat ze af en toe van de knallen een beetje wakker schrikt.
    We gaan trouwens Kaasfonduen en vuurwerk afsteken.
    FIJNE JAARWISSELING VOOR IEDEREEN!!!
     
  20. Unreal

    Unreal Actief lid

    8 sep 2005
    114
    0
    0
    Wij gaan de kroeg in! :)
     

Deel Deze Pagina