vanochtend eerst op de verwarmingsmonteur gewacht, want toen ik beneden kwam was het 14 graden,brrr. Toen de verwarming het weer deed en we opgewarmd waren hebben we eerst wat binnen gedaan, daarna naar de hertjes gelopen. Toen meisje op bed lag heb ik ook wat gerust en s middags nog naar het dorp gefietst.
Vandaag lekker uitgeslapen. (10.00 ) Vanmiddag van 12.30 tot 18.30 gewerkt. en daarna samen met mijn moppie op de bank gehangen. En als hij straks gaat werken hier nog een beetje opruimen.
0830 ging mn wekker ( lees, zoontje riep me ) ontbijten, huishouden, bezig geweets met zoons kamertje, die is veranderd en heb kasten en kleertjes etc geordend etc etc, 13u de deur uit voor boodschappen 15u terug, kwam mn moeder, nog wat huishouden gedaan, gekookt, gegeten, zoon op bed en tv gekeken
Vandaag gewerkt van 7.00 tot 13.00, dus dat betekent om 5.45 opstaan en mijn zoontje om 6.15 wakker maken zodat ik hem naar mijn s-ouders kon brengen. En vanmiddag wat gepoetst in huis, gekookt/gegeten en gedouched. Toen nog even met mijn zoontje gespeeld en op de bank gelezen, en toen ging zoontje weer naar bed. En kon mama lekker ZP-en.
Ik heb vandaag gewinkeld met mijn man, daarna gespeeld met me dochtertje. Nog een wasje gedraait en opgehangen en nu pas beginnen met het avond eten Me man moet werken tot 11 uur en vind het altijd saai om alleen te eten..
vanochtend met mn dochter naar de peuterochtend in het wijkcentrum,toen thuisgebleven omdat ik indonesisch suddervlees ging maken (errug lekker),en vnvnd een halfuurtje baantjes getrokken. en zo naar bed!
Vanmorgen samen met mijn dochtertje even bij mijn tante op de koffie geweest, ze moest op haar kleinkinderen passen dus kan onze dochter lekker spelen. Vanmiddag gezellig wezen shoppen in het dorp en lekker geluncht met mijn man en dochter. Mijn man is smaandags altijd vrij omdat hij zaterdags werkt. Lekker eten gekookt, nog even gespeeld. Toen onze dochter in bed gelegd. En verder gewoon lekker gerelaxt. Nu lekker in bed op de iPad op zwangerschapspagina