Het is droog en redelijk mooi weer. Ik heb zin om wat te doen, maar wat? Iets wat geen of bijna geen geld kost Iemand leuke tip? Wie oh wie Gr, Tinkerbel
Wij gaan elke zondag met de hond naar het bos, dus dalijk ook. En daarna zal het wel niet veel soeps zijn. Vanavond nog even naar mijn ouders (hoezo verplichtingen)
We zitten nog steeds met ons allen in de pyjama Hebben net pas ontbijt op, en de 2 dames worden zo lekker opgehaald voor hun week bij papa. Heerlijk met zn 3en dus vanaf 12 uur. Ga me zo maar eens douchen, en een poging doen om nog de deur uit te komen vandaag 8)
denk dat wij straks lekker een eindje gaan wandelen met de kids en effe met jay naar de speeltuin gaan
Wij hebben pyama dag! Maar het weer ziet er goed uit dus denk dat de oyama zo toch maar word vervangen voor kleren om een lekkere wandeling te maken.
Lekker wandelen in het bos en evt een paar mooie dingetjes uit de natuur bij elkaar sprokkelen, en dat dan in glazen vazen oid schikken voor in huis? (En jezelf een grote mok warme choco met slagroom beloven voor als je thuis komt ) Koekjes, cake of taart bakken? Foto's inplakken? Ewrtensoep koken? Zelf pizza bakken? Met de kleine naar familie/ vrienden wandelen voor verse koffie? Leuk en handig receptenboek voor jezelf maken, schrijven of op de pc? Naar de kinderboerderij?
Ik ga straks met mijn broer en mijn kinderen naar mijn ouders toe. Lekker een eind wandelen daar, koffieleuten, niet mee hoeven doen aan de afwas, niet koken... Heb er zin in!
We zijn net lekker in bad geweest. We gaan zo naar heb bos voor een wandeling. En daarna grote schoonmaak en de was doen.
wij gaan vandaag rust houden.we zijn net ingetrokken in ons nieuwe huis..dus de laatste 4 dagen zo druk geweest vanaochten eerst uit geslapen en nu gewoon echt even voor ons zelf en dan vanavond lekker uit eten.
Strand, koffie op een verwarmd terras en lekker thuis lummelen daarna... Zowel man als kind zijn aan het snotteren, een beetje frisse lucht is dan wel fijn.
moet nog een paar wasjes draaien... later ff lekker koken. en een beetje luieren vandaag. vanavond alleen de kleine ophalen. die is wezen logeren
zodra ons spruitje wakker is , en zijn eten op heeft. gaan wij ook richting bos. vindt het altijd lekker ,maar met al die herfstkleuren vindt ik het wel supermooi ! groetjes diana
Vanmiddag ons kleine meisje ophalen! Die heeft een nachtje gelogeerd bij opa en oma. Daarna waarschijnlijk even lekker een wandeling maken met zijn 3-tjes! Heerlijk met dit weer...