Uitzieken vooral, lekker op de bank met een boek/laptop, een dekentje en een pot thee, en vriendlief als dienstjongen gebruiken.
Wij gaan vanmiddag met de honden naar het bos .. En als ik thuis kom dan krijg ik weeen en ga ik vanaaf bevallen Oww echt was het maar zo ver *Droomt ff verder*
mijn mannetje moet werken tot 5 uur ( beveiliging gelredome ) daarna gaan we naar me ouders die vroegen of ie even de fax wilde fixen ik ga tot die tijd de zoveelste baby wikkeldeken maken voor als me vriendin bevallen is .
Vanmorgen hebben we het hele huis schoongemaakt en is manlief even met Stijn lekker naar buiten geweest. Vanmiddag krijgen we visite en daarna gaan we waarschijnlijk nog wel ffies naar buiten toe lekker wandelen ofzo.
Ik heb vanochtend asociaal uitgeslapen (vriendlief heeft 'de ochtendienst' gepakt met ons zoontje) want ik was gruwelijk laat thuis vannacht/vanmorgen. Weer ouderwets uit mijn dak gegaan op een Halloween Bal. Dus ik zit een beetje te ontkateren en straks gaan we naar mijn vriend zijn ouders.
Wij hebben vanmorgen een flinke wandeling gemaakt met de hond en ons dochtertje en daarna zijn we ergens een broodje gaan eten. Nog even de tuin bijgewerkt en wat planten gesnoeid en nu liggen man en kind te slapen en zit ik achter de computer.
Oh, wat vervelend. Wij hebben hier echt prachtig weer gehad. Mooi zonnetje. Droog (nog steeds) Was heerlijk in het bos.
Wij hebben vandaag lekker geluierd en om 20:00 gaan we naar de lama's on tour! Heb er best wel zin in.
vanmorgen uitgeslapen (alyssa was bij opa en oma) tot 10.30 en daarna lekker op de bank gehangen tot mn schoonouders alyssa kwamen brengen. (pas om 12uur) daarna lekker lang onder de douche gestaan. toen maar de keuken opgeruimd en nog wat andere kleine dingetjes gedaan. we zijn vandaag gestopt met roken dus ik moet iets om handen hebben. vanavond lekker alyssa in bad doen en verder moet ik nog ff kijken wat ik ga doen. liefs doris
@Dorisn: veel succes met stoppen, je kunt het! @Onsukkie: wat leuk, gefeliciteerd! Hier hebben we alleen maar geluierd, was k*tweer hier!