Straks een lunch met de hele familie. Alle kids lekker in het badje. En verder met de voorbereidingen voor mijn vriends verjaardag morgen!
Niks bijzonders. Beetje spelen met onze dochter, straks ff zwembadje vullen en me nat laten spetteren. Ff dweilen en daarna voorbereiden voor de bbq met de buren.
man gaat voetballen, en ik heb geen zin om de deur uit dus lekker in de tuin en vanavond komen zwager, schoonzus en kids BBQ-en.
Deze zonnige zondag lekker thuis blijven. Straks als de zon op mijn balkon schijnt lekker daar chillen en de kids lekker met het water spelen. Ijsje erbij lekker. Een echte chilldagje dus!
ik ga zo even lekker een dutje doen en meisje ligt al te slapen. Na het slapen gaan we naar mn ouders en bbq en daar met zusje en zwager.
We gaan zoals elke zondag naar mijn schoonouders, daar gaan we manti maken en eten. Is een soort ravioli, lekker. En verder niks. Morgen gaan we naar zee, heb ik echt veel zin in.
Wij zitten in Scheveningen een weekeindje! Alleen vriend moet veel aan zijn studie doen dus ik verveel me. Ga dadelijk een eindje wandelen en als lief klaar is aan zee liggen en uit eten