hoe ben jij op je nickname gekomen die je hier gebruikt Ik heet sorien omdat eigenlijk iedereen me zo noemt
De X is de eerste letter van mn doopnaam, D eerste letter van mn achternaam. 24 was ik toen ik me aanmelde
Islah is een woord/term uit de Koran, het betekent zoiets als verbetering. Ik vind het een mooi woord, vandaar. Ook passend want ik vind de komst van mijn dochter echt een verbetering in mijn leven!
Ik had vroeger een Daewoo Matiz en mijn vader vond dat ding op momfer de mol lijken. Dus was het momfertje en de momfermobiel....
Wat een leuke vraag en ook hartstikke leuk om de antwoorden te lezen . Ik vond/vind Jiska een leuke naam sinds ik hem een keer las in een tijdschrift. Uiteindelijk voor mijn dochtertje niet voor deze naam gegaan maar wel voor een naam die er op lijkt.
Ik was eerst Girl,omdat een kennis van me ook Girl was elders op i-net. Nu veranderd in Windows(voor je pc )om privéredenen...
ik heb een naam die niet veel voorkomt , meer de schrijfwijze dus mijn eigen naam gebruik ik alleen in het "echte " leven en op internet gebruik ik deze naam.