Het lijkt vanmiddag een stuk droger te worden, dus we gaan denk ik toch maar naar buiten. Kabouterpad of muizenspeurtocht, alles voor de kinderen
Naar een verjaardag oma word 83. Alle bij de kinderen willen niet mee dus het word dan ook lekker rustig voor mij.
gaan vanmiddag voor een groot bed kijken voor mn middelste. en daarna volgens manlief naar de gele m om kipnuggets te halen voor de meiden
naar de videotheek, mn vriend gaat nog even een dvdspeler ophalen via mp en mn dochtertje had een armbanden maak set gehad dus daar moeten we ook nog aan geloven.
Zoals al de hele ochtend, heerlijk dagje thuis. Spelen met het nieuwe speelgoed en bijkomen van het verjaardagsfeestje, van de kids, gister. Als ml straks wakker is (nachtdienst gehad) en het droog is, misschien nog even naar buiten, wandelen en oudste fietsen met zijn nieuwe fiets.
ik ben spullen aan het pakken voor de vakantie, vraag mij wel af of we echt maar 2,5 week gaan. Mijn man grapte al of hij een vrachtwagen moest halen hahaha maar heb echt alles goed bekeken, kan echt niet minder!
Vanmorgen zijn we naar een indoor speelparadijs geweest. Nu ligt dochter knock out op bed... even afwachten hoe laat ze wakker wordt. Ik wil eigenlijk nog wel wat doen, maar ik zou ook niet weten wat. Dit soort dagen vind ik echt heel erg!
Vanmorgen hebben we heerlijk met zn drieen in bed ontbeten en Nijntje de film gekeken. Nu ligt de kleine te slapen en straks gaan we naar opa (schoonpa)
Wij zijn naar een 'kasteel' in de buurt geweest, was meer een landhuis eigenlijk. Je kan daar binnen kijken en in de tuin wandelen. Daarna een heerlijk stukje taart gegeten Het is trouwens bijna droog gebleven hier gelukkig.
Hier helemaal niks meer gedaan, bleh. Heb me op Google Earth maar vast zitten verlekkeren aan ons vakantieadres, met als gevolg dat ik nu helemáál weg wil!