Net terug van de dierentuin, nu lekker ff tosti's eten, meiden zo ff slapen en wij ook Vanavond lekker helemaal niks! Filmpje kijken op de bank met een pizza en vroeg naar bed heerlijk!
Wij hebben al heerlijk geskied, hebben een uurtje gerust en gaan zo sleeen 😄 Topkerst hebben wij! (Maar uiteraard is dit niet in NL)
Gewoon lekker binnen Voetbal/tv kijken, kerstmuziek aan, lekker samen koken, vanavond Home Alone in New York kijken en een kerstbiertje drinken.
Wij zijn vandaag naar Disney on Ice geweest. Kinderen zijn nu aan het loomen en verven. Straks lekker eten (stoofvlees wat vorige week over was) en vanavond een filmpje kijken.
Vriend is werken, dus ben met de mannetjes, vanmorgen even naar buiten geweest, vanmiddag bezoek gehad van mijn ouders, zusje en haar man. Nu zit de pizza in de oven, zo eten, badderen en dan gaan de mannetjes naar bed en ik plof op de bank, lekker lezen en er liggen nog wat hapjes in de koelkast!
Lekker rustig op gestaan. Ik doe een poetsrondje door het huis en de kinderen zitten te knutselen. Straks nog wat boodschapjes en vanmiddag even lekker het bos in.
De kinderen gaan logeren bij opa en oma. Mijn man en ik gaan een nachtje naar een hotel. Even bijtanken. Cadeautje voor mn verjaardag
boodschappen gedaan,zo even een wasje draaien en eten voorbereiden en dee kids zitten in een tent te spelen
Heb net de boel aan kant gemaakt van de verjaardag van mijn zoon gisteren. Moet alleen nog dozen met speelgoed weer naar beneden halen (die hadden we op zolder neer gezet zodat het geen giga puinhoop zou worden met 12 kinderen in huis die al het speelgoed overhoop trekken). Die dozen doe ik morgen wel, kan ik nog even lekker genieten van een hele lege woonkamer en slaapkamers van de kinderen. Vanmiddag naar een buitenspeeltuin/kinderboerderij.
Ik mag niet zoveel meer nu dus ik zit op mn kont tv te kijken. Vanmiddag even naar de fysio en langs de apotheek. Ik zet mn vent aan het werk, die mag de tuin vegen en met azijn spoelen. Het kippenhok moet even schoon en stofzuigen.
Vanochtend heb ik hardgelopen en is mijn man met de kinderen even langs de bieb geweest en boodschappen wezen doen. Nu doen we lekker rustig aan. Eind van de middag gaan we naar een speeltuin of het bos in.
Dochter is een nachtje uit logeren. Zoon wil wandelen, dus we gaan straks naar het bos. Verder eigenlijk een verwendag voor hem dus hij mag vandaag alles beslissen