Zoon is net opgehaald door oma om daar te logeren. Dochter is nog gewoon thuis, wij gaan zo even de stad in om een cadeautje te kopen. Verder doen we rustig aan, de kerstdagen waren erg druk.
Laatste paar uurtjes werken en vanmiddag naar de gynaecoloog voor een groei echo Daarna lekker beetje bankhangen de rest van de dag, ziekjes en nog flink moe van de kerstdagen.
Vandaag zit ik thuis het huishouden te doen en is vriendlief werken. Het huishouden was rond 9 uur klaar dus sindsdien zit ik lekker te computeren/serie te kijken en andere nutteloze zaken te verrichten
Hier vandaag grote opruiming op mijn man zijn Kantoor wat tevens mijn sportruimte is. Ik werd er gek van dus dochter naar de bso gebracht (Ze mopperde al dat ze niet hoefde omdat ik vrij ben) en alles geordend en veel weggedaan. De rest in opbergdozen die mijn man zelf nog moet uitzoeken. Allemaal computer spul. Nu net klaar maar heerlijk zo een dachten opruimen in mijn eentje
Bijkomen van 2 dagen kerst vieren. Ben niet helemaal fit, maar er moet weer een hoop omdat er 2 dagen niks gebeurt is in het huishouden want we waren niet thuis. Straks nog naar de fysio en boodschappen doen en vanavond denk ik met een dekentje op de bank hangen.
Vanochtend beetje uitgeslapen, in huis gerommeld, kinderen veel met kerstcadeautjes gespeeld. Net terug van de bibliotheek en aantal pleintjes afgegaan met de kinderen, heerlijk weer Straks eten en vanavond mijn kerstcalorieen eraf sporten
Wij zijn vanochtend bij de bieb geweest, vanmiddag cakepops gemaakt en kregen we nog gezellig onverwachte visite.
vanochtend met mijn dochter naar de huisarts nu even een bakje koffie bij mijn ouders om de oudste op te halen zo naar huis schoonmaken etc
Vanmiddag even met mn man naar de winkel. En misschien mn kerstdorp vast opruimen. Verder rust voor mij.
Ik ben gesloopt, maar ga zo weer een aantal verhuisdozen inpakken. Nog 15 dagen te gaan! 🎉🎉🎉😄