Alle dozen uit de schuur halen, vanavond wordt het oud papier opgehaald. Verder ben ik sinds gisteren ook in huis een grote opruiming aan het houden naar aanleiding van een ander topic hier op de lounge.
Thuis blijven. Ik verwacht een pakket, maar via DPD is geen tijd-indicatie gegeven door de leverancier (extra optie). Dus zal geduld moeten hebben. We zetten een Disney filmpje op en ik ga dan maar even lekker schoonmaken in huis 😏
Ik was vertrokken met de kinderen naar de speeltuin om daarna door te gaan naar de kinderboerderij. Dat zagen ze niet zitten dus weer thuis. Ze zijn zich lekker aan het vermaken in hun Ballorig thuis.
Wij hebben vanmorgen boodschappen gedaan en zijn naar het recyclepunt geweest om dingen in te leveren. Na de lunch moest zoontje voor controle naar het ziekenhuis. We zijn net terug en hij ligt nu op bed. Ik ga zo even wat poetsen en dochter mag ff zichzelf vermaken. Gisteren heb ik lekker alle kerstspullen al weggehaald dus ik wil straks ook even mooie stukjes maken met de bloembollen die ik heb gekocht vanmorgen.