Wat gaan jullie doen vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Devilschase, 26 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

12 okt 2014
    3.485
    2.599
    113
    Vrouw
    Friesland
    Alle dozen uit de schuur halen, vanavond wordt het oud papier opgehaald. Verder ben ik sinds gisteren ook in huis een grote opruiming aan het houden naar aanleiding van een ander topic hier op de lounge.

2. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Thuis blijven. Ik verwacht een pakket, maar via DPD is geen tijd-indicatie gegeven door de leverancier (extra optie). Dus zal geduld moeten hebben.
    We zetten een Disney filmpje op en ik ga dan maar even lekker schoonmaken in huis 😏

3. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.871
    5.110
    113
    Wij zijn aan het winkelen en zitten nu ergens te lunchen. Vanavond eten we bij mijn schoonouders.

4. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Ik was vertrokken met de kinderen naar de speeltuin om daarna door te gaan naar de kinderboerderij. Dat zagen ze niet zitten dus weer thuis. Ze zijn zich lekker aan het vermaken in hun Ballorig thuis.

5. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Wij hebben vanmorgen boodschappen gedaan en zijn naar het recyclepunt geweest om dingen in te leveren.
    Na de lunch moest zoontje voor controle naar het ziekenhuis. We zijn net terug en hij ligt nu op bed. Ik ga zo even wat poetsen en dochter mag ff zichzelf vermaken.
    Gisteren heb ik lekker alle kerstspullen al weggehaald dus ik wil straks ook even mooie stukjes maken met de bloembollen die ik heb gekocht vanmorgen.

Deel Deze Pagina