Hier zometeen naar de HAP mijn huidziekte is weer opgevlamd. Laten beoordelen en met een beetje pech lig ik vanmiddag op OK.
We gaan vandaag lekker zwemmen. Het is voor mijn zoon van 6 maanden de eerste keer.Ben benieuwd hoe hij het vind.
Wij zijn net wakker met zn allen. Gaan thuisbioscoops houden, allemaal dekens en kussen, hapjes erbij. Plissés naar beneden en lampen uit Vanmiddag bij ons pas geboren neefje kijken.
Zometeen naar mijn oma met ons gezin. Vanmiddag visite bij een vriendin, kijken in dr nieuwe huis. En vanavond de kids lekker op tijd in bad en bed, morgen weer school.
Ach heftig tja ik leef er al heel wat jaren mee. Dus ik vind het eigenlijk normaal. Mijn huid maakt ontstekingen aan.
Rustig wakker worden en ondertussen beetje het huishouden doen. Alles op t gemakje vandaag. Wil vanmiddag nog wel even iets leuks gaan doen met zn 3tjes. Weet alleen nog niet zo goed wat precies
Wij gaan vanmiddag naar villa zebra met zn drietjes. Mijn man nog steeds storingsdienst en wordt waarschijnlijk wel weer opgeroepen dus die blijft thuis (en doet dan hopelijk iets in het huishouden)
Nu even een film kijken met de kinderen. Man slaapt nog. Vanmiddag op bezoek bij mijn schoonouders. Verder alles klaar maken voor werk/school morgen. Dus hopelijk alle was weggewerkt krijgen eindelijk eens. En opruimen want werkster komt morgen
mijn man is aan het werk wij gaan zo lunchen daarna de oudste even skeeleren en de jongste rolschaatsen even oud brood bij de geitjes brengen in het park en misschien nog even door naar opa en oma voor een bakje koffie
Zo eerst even opruimen en eten. Daarna de hond eruit, als er daarna nog tijd is rook- en comelders ophangen. Over 2 uur vertrek ik naar mijn werk.
Straks lekker op bed een film kijken met de kinderen, nu ja zij kijken de film en ik sluit lekker mijn ogen
Vanmorgen een heerlijke boswandeling gemaakt! Daarna geluncht bij een restaurantje. De middag rusten we uit en eind van de middag gaan we naar een nieuwjaarsborrel, waar we ook eten. Als de kids op bed liggen bereid ik de schooldag voor morgen voor en kijken we samen een leuke film.