Ja ik heb infuus behandelingen elke 2 maanden. Helaas wilden de artsen het onder plaatselijke verdoving doen en dat heb ik geweigerd. De huid is daar ontstoken dus verdoven lukt niet. En dan laat ik mij dus niet opereren. Ik ga of onder gehele narcose of niet. (Heb echt een trauma opgelopen van de lokale verdovingen) dus onverrichte zaken naar huis gegaan en hopen dat hij of vanzelf open gaat of vanzelf weggaat. Dan maar even gigantisch pijn hebben dan dat ik er in laat snijden zonder werkende verdoving.
Jeetje .. zo heftig Heb je geen standaard aantekening in je dossier? Juist voor weekend/avond etc? Dit is toch vreselijk (Alsnik ooit een ontsteking heb of een steenpuist ofzo.. moet ik altijd aan jou denken.. dan gaat het meteen weer beter)
Gevreet van de feestdagen is gebeurd, weer wat meer proberen te bewegen dus straks even met zoontje op de fiets naar de stad, wat gezonde boodschapjes doen. Daarna gaat hij even naar bed en kan ik wat opruimen/poetsen in huis. Vanavond slapen de kids bij schoonouders omdat wij beiden morgen vroeg moeten beginnen, omdat we de kids niet hebben kunnen wij beiden hardlopen met de club vanavond, erg gezellig
Ik heb de vlag uitgehangen (figuurlijk dan) en de kinderen uitgezwaaid naar school (of gebracht). Daarna vuilnis weggebracht, de ovens en keuken gepoetst met spotify heel hard aan, een was aangezet en een mand mee naar beneden genomen om zo in alle rust voor de tv te vouwen. Nu eerst een bakje koffie en zo even een weekly maken in mijn bullet journal. Daarna even kijken hoeveel tijd ik nog heb voor ik zoon moet ophalen van de psz en anders ga ik weer verder met mijn ‘grote opruiming’. En als ik het zat ben ga ik ook meteen helemaal niks meer doen en lekker in mijn ereader lezen oid.
Hier de kinderen naar school gesleept na een fijne vakantie. Ze hadden wel zin, maar de wekker valt toch tegen dan. Ik ben weer aan het werk, dus dat is weer de hele dag gezelligheid.
Heel weinig haha. De jongste naar school gebracht, ze had er echt zin in om iets te ondernemen op school, lang genoeg uitgeslapen deze twee weken. Daarna een flink stuk met de hond gewandeld en zojuist de middelste uit bed gerammeld want die is nog een dagje vrij. Nu even moed verzamelen om op te ruimen en dan lekker een serie kijken en om half drie mijn dochter uit school halen en samen boodschappen doen. Morgen helaas weer werken
Helaas zijn de kinderen weer naar school en moet ik weer werken. Vanochtend al wel even lekker een lange wandeling met de hond gemaakt. En vanavond krijgen we gezellig visite.
Vanochtend naar mijn opa & oma geweest. Daarna nog even bij intratuin geweest & straks naar het zwembad. En daarna uitpuffen op de bank.
Woensdag is altijd een redelijke volle dag. S ochtends hardlopen, dan koffie drinken met mn moeder. Met zn allen lunchen als de kinderen uit school zijn. S middags met zoon naar speltherapie en op de terugweg dochter bij hockey afzetten. Even een bak thee en dan is het alweer tijd om te koken.
ik ging naar een vriendin naar het strand de kinderen van school ophalen een cake bakken opruimen beetje internetten straks koken
Vanochtend mij uitgeleefd op de kamer van de oudste. De rest van de kamers gewoon gesopt. Vanmiddag heel lui met de jongste op de bank gelegen. Straks nog naar zwemles.
Kinders naar oma gebracht. Matras in de woonkamer gelegd. De wanden in de slaapkamer geverfd. (Wil ik al maanden) De gekleurde muur net voor de 2de keer gedaan Nu klaar. Kreeg appje dat dochters met hun oom naar de gele M gaan en thuis gebracht worden. Zo even iets voor mezelf opwarmen uit de vriezer. En dan wachten tot ze thuis zijn.
Vanmorgen in de garage aan het opruimen geweest, vanmiddag auto vol geladen met oa de kinderwagen en heel veel kinderkleding en dat naar de tante van Mn man gebracht. Hun zijn een depot voor Dorcas, fijn dat dat nu allemaal weg is. En we zitten nu bij zwemles, oudste heeft les. Vanavond gaan we borrelen bij vrienden.