Net alvast eten voor vanavond klaargezet. Nu even in de tuin spelen met mijn zoontje. Papa is klussen bij een vriend. Verder een beetje de boel opruimen. Straks werken van 3 tot half 9.
Hier zijn de kids met pijn en moeite aangekleed... Staan nu te wii-en (ding is een jaar niet aan geweest) Straks even naar t dorp fietsen. En we doen lekker niks verders. Heerlijk! Ik heb nog een paar dagen vrij, dus sta in de relaxed stand.
Hier aan de schoonmaak geweest vanochtend, de kids slapen een nachtje bij opa en oma. Man is nu even werken en ik hang lekker op de bank. Vanavond gaan we nog even de stad in en morgen uitslapen
We zijn beide vrij Boodschappen gedaan, paar wasjes gedraaid en even gewandeld Oudste speelt nu op de ps4 Dochter speelt met dr poppenhuis Mijn man is even snel naar het werk en ik zit nu aan de koffie
Ik heb vakantie, mijn man is aan het werk. Vanmorgen zijn we naar de bieb geweest, waar mijn kinderen ook een film hebben geleend. Die staat nu op, zodat ik even rustig een kop thee kan drinken Mijn kinderen staat vandaag in standje wervelwind, dus als de film zometeen is afgelopen gaan we snel naar buiten!
De kerst boom en alle kerst meuk op geruimd, grote schoonmaak gehouden (en die duurt nog een paar dagen ). Heerlijk weer rust en ruimte om mij heen.
Rustig dagje gehad, man moest weer werken en ik heb wat in huis gerommeld en de kids gespeeld. Kerstboom hebben we niet staan dit jaar door de verhuizing dus niks op te ruimen gelukkig
Dinsdag gaan we verhuizen dus ik ben druk bezig met inpakken en mijn zoon (van 1) helpt natuurlijk vrolijk mee!
Vandaag zijn onze kindjes weer een dagje naar de opvang geweest en hebben papa en mama een heerlijke dagje thermaalbad achter de rug. Nu lekker voor de tv de hapjes van gisteren eten..
Met dochter voor controle naar het ziekenhuis en vervolgens mogen blijven. Hadden gehoopt begin van de middag terug te zijn, maar kalium was zo laag dat ze een nachtje infuus nodig heeft. Morgen dan hopelijk alsnog gewoon weer naar huis, we waren wel geteld 1,5 dag thuis. Gelukkig wel met elkaar kerst kunnen vieren.
Wij naar de Efteling maar dat was niet heel handig haha staan nu al in de file maar helaas we hebben nog 3 kaartjes die we voor het eind van het jaar moeten opmaken.
Man heeft vrij vandaag. Maar is helaas al de gehele ochtend bezig met de auto. Geen idee of we nog wat gaan doen vandaag. Dochter gaat vanmiddag slapen. Weg vrije dag helaas.
Ik zit met de kinderen in een indoorspeeltuin. Het is megadruk, maar ik zit rustig aan mijn koffie en de kids vermaken zich prima.
Heerlijk! Ik woon pas twee jaar in dit huis maar ben zo dol op verhuizen, zou allang weer naar een ander huis willen (alleen ik wil de straat en de buren niet missen haha).