Jongste is al sinds 2e kerstdag ziek. Helaas valt mijn week vakantie zo helemaal in het water. Vandaag maar weer hangen met haar.
Helemaal niets denk ik. Logee gaat straks naar huis als ik het zat ben. En dan gaan we maar even uitrusten. Morgen komt logee nummer 4 van deze week. En wordt er verwacht dat ik natuurlijk tot middernacht opblijf. Dus kan die rust wel even gebruiken
Nog steeds weinig. Ons meisje heeft 3 dagen in het ziekenhuis gelegen met een zware, dubbele longontsteking. Ze moet daar echt van opknappen. Ze is vooral nog snel moe. Gelukkig vakantie dus alle tijd om rustig te herstellen.
Super leuk! Veel plezier!! Wij zijn woensdag geweest het was fantastisch. Ze keken beiden hun ogen uit vond het nog even spannend wat mijn jongste zou doen, maar die heeft echt genoten.
Ik ben nu even aan het schrijven (schrijf thrillers als hobby) nou ja....dat was mijn voornemen, ik zit nu op ZP met de top 2000 erbij Straks nog even met onze zoon naar het bos, die zit al 2 dagen binnen. En daarna nog even langs de toko in Eindhoven om inkopen te doen. En eigenlijk moet ik bladeren opruimen in de voortuin, maar zoooo geen zin
Vanmorgen heerlijk in mijn eentje naar de bios geweest (Bohemian rapsody), nu even het eten opzetten (slowcooker) en dan verder met de vliering opruimen (met name dingen weggooien en sorteren).
Met de oudste naar de film van Nachtwacht in de bioscoop. Nu maar hopen dat ze hem niet verschrikkelijk eng vindt
Ja die is ook mee geweest! Ze keek der ogen uit. Vond het fantastisch. N vond het ook leuk al duurde het voor hem eigenlijk te lang en ging die lopen klieren Maar het was super leuk!
Vanmorgen gezwommen met hele gezin. Mijn vriend is vanmiddag in de tuin bezig, met hulp van de jongste. Oudste speelt met buurmeisje en ik zit te laptoppen
Mijn vriend is de afgelopen weken aan het klussen geweest waardoor ik minder huishouden kon doen. Dat haal ik vandaag weer in.
Leuk! Ik twijfelde of het wat zou zijn voor onze oudste maar zo te lezen wei een aanrader dus! Onze kids zijn bijna even oud