Vandaag lekker alle was weggedraaid en opgeruimd, ook gelijk kledingkast maar allemaal weer netjes gelegd en de wasruimte opgeruimd en de koelkast uitgesopt en gekeken wat er wegkon en ook alle keukenkasten uitgesopt en weggedaan wat weg kon en verder het hele huis even gestofzogen ek gedweild, heerlijk schoon zo voor de jaarwisseling
Zometeen douchen, dan met mijn man boodschappen doen. Dan nog een beetje keutelen in huis met de top2000 aan op tv. Dan naar mijn broer en schoonzus, gourmetten () en spelletjes doen ( en ook top2000). Om een uur of 11 komt mijn beste vriend en middernacht naar buiten en vuurwerk kijken.
Huishouden doen. Man is bezig met onze slaapkamer. (sausen) Straks worden de boodschappen bezorgd. Verder wat relaxen. En dan vanavond naar vrienden toe. Gourmetten en oud&nieuw vieren.
Straks nog even wat boodschappen doen en daarna wat hapjes maken. Ik kook niet echt vandaag, begin ergens in de namiddag met hapjes en dat blijft zo. Pak maar wanneer je trek hebt. Ik heb onder andere mini worstenbroodjes, mini kaas met ui broodjes, kippenstokjes, gepaneerde champignons, mozarellasticks…. Verder nog een grote schaal groenten op tafel, ham-asperge rolletjes, gevulde komkommer, gevulde tomaatjes. Verder zien we wel. Kinderen gaan gewoon naar bed. Oud en nieuw is niet speciaal hier met vuurwerk ofzo dus daar moeten we zie niet voor wakker houden of wakker maken.
We zijn de berging op zolder Ah uitmesten. Pfffff. En mijn vriend probeert nu telefonisch Ijn bejaarde vader te helpen met de computer. Hij is inmiddels al 10 minuten aan het uitleggen hoe de beste man internet moet openen. Frustratie alom hier. Hahahaha, hilarisch
Wij hebben vanochtend een rondje intratuin gedaan. Was helemaal niet druk en een hele mooie vaas met 40% korting gescoord. Echt superblij mee. Net onze traditionele lunch met oliebollen gehad. Kinderen gaan straks even slapen en verder beetje luieren. Vanavond gourmetten en s avonds op visite bij vrienden.
Boodschappen gedaan, een wasje gedraaid en nu lekker niksen. Rond 17 uur gaan we naar vrienden om oud & nieuw te vieren.
Zoon is buiten met vrienden vuurwerk aan het afsteken, jongste zoon is bij zijn vriendje de overbuurjongen spelen. Nu dus even lekker niks, vanavond komen vrienden met hun kinderen, om 24.00 vuurwerk afsteken en dan gaan we nog met 5 buren een borrel drinken bij onze naaste buren. Morgen brak.
Werken tot 15:00uur. Even gauw langs de lidl en daarna de kinderen ophalen. Om 17:30 gaan we gourmetten en schuiven mijn moeder en een vriend aan. Die blijven slapen. Vanavond zal de tv aanstaan op 1 of ander concert. Vannacht even naar buiten.
Vanmorgen een huis bezichtigd. Net even gegeten en nagepraat over dat huis. Zo meteen de kerstboom e.d. opruimen. Vanavond vrienden op bezoek, spelletje, kletsen, tv kijken, hapjes etc.
Boodschappen gedaan Zoon speelt buiten met vriendjes Dochter is bij buurmeisje Mijn man is de auto aan het stofzuigen Vanavond relaxen met wat lekkers op de bank en tv Kijk wel of de oudste het volhoud of niet
Vanmorgen gewerkt. Vanmiddag even naar Boer Staphorst geweest. Inbouw toilet gekocht vanavond oud en nieuw vieren bij schoonzus en vriend
Het was een succes! De verhalen krijgen ze nog niet echt mee maar alles er omheen en die sleutel vonden ze prachtig. De speurtocht was ook een succes. We habben alle letters op 1 na, ik wist uiteraard welke letter het was maar mijn zoon moest en zou m vinden. Weeeer dat hele kasteel door haha.